ŠKODA s novim područjem ‚Digitalizacija‘ jača važnu kompetenciju budućnosti

2016-06-21
  • ŠKODA jača aktivnosti u segmentima "Digitalizacija diljem poduzeća", "Connectivity/Connected Car" i "Buduća načela mobilnosti"

  • Digitalizacija je sastavni dio svih polja djelovanja Strategije 2025. marke ŠKODA

  • ›  Digitalizacija će kao interdisciplinarna funkcija ubuduće uključivati sva područja poduzeća

Mladá Boleslav, 21. lipnja 2016. - ŠKODA proširuje svoju organizaciju novim područjem 'Digitalizacija'. Time si češki proizvođač automobila stvara važan preduvjet za kreiranje rješenja koja idu ukorak s tehnološkim promjenama. Zadatci područja 'Digitalizacija' između ostalog se sastoje od razvijanja novih proizvoda te usluga mobilnosti. K tomu bi to područje trebalo cjelokupno poduzeće osposobiti za digitalnu transformaciju.

"Inovacije digitalne tehnike već desetljećima diktiraju tempo na brojnim područjima našeg života i naše industrije", riječi su predsjednika upravnog odbora marke ŠKODA Bernharda Maiera. "Ovaj razvoj u međuvremenu korača intenzitetom i snagom koji zasjenjuju sve ostalo. Pritom je automobil samo jedan dio ovoga golemog prevrata. S inovativnim ćemo tehnologijama mobilni život naših kupaca učiniti bezbrižnijim, učinkovitijim i zanimljivijim", objašnjava Maier.

Digitalizacija služi kao središnje polazište za djelovanje unutar Strategije 2025. koju je marka ŠKODA nedavno najavila. Kao interdisciplinarna će funkcija uključivati sva područja poduzeća - od obrazovanja i daljnjeg obrazovanja djelatnika preko razvoja pomoću suvremenih tehnologija virtualne realnosti i 3D tehnologija sve do proizvodnje prema uzoru na Industriju 4.0. Digitalizacija će se ubuduće još jače odražavati na klasično poslovno polje automobilske konstrukcije marke ŠKODA.

Utjecaj digitalizacije na automobilsku branšu objašnjava predsjednik upravnog odbora marke ŠKODA Bernhard Maier na primjeru promjene značenja telefona: "Njegov je izum predstavljao revoluciju za čovječanstvo jer je istovremeno omogućivao govornu komunikaciju na velike udaljenosti. Telefoni postoje i danas, i to u većem broju no ikad. No njihov su se karakter i način korištenja u potpunosti promijenili. To je za telekomunikacijsku industriju podrazumijevalo obuhvatnu promjenu poslovnog modela. Slična promjena očekuje i automobilsku industriju današnjice."