Dugogodišnje partnerstvo: ŠKODA već trinaesti put sponzor natjecanja Tour de France

2016-07-01
  • ŠKODA podržava turu Francuskom kao službeni partner te službeni partner vozila
  • Češka tradicijska marka stavit će na raspolaganje 250 ŠKODA organizacijskih i  popratnih vozila
  • Perjanica flote vozila: vrhunski model ŠKODA SUPERB bit će predvodnik među sudionicima natjecanja kao 'Red Car'
  • ŠKODA će drugi put zaredom sponzorirati Zelenu majicu najboljeg natjecatelja

 

Mladá Boleslav, 1. srpnja 2016. godine - Od 2. do 24. srpnja oči obožavatelja biciklizma bit će uprte u Francusku. Naime, tada se održava najteže i najpoznatije biciklističko natjecanje svijeta - Tour de France. ŠKODA je od 2004. godine službeni partner te službeni partner vozila toga natjecanja te ga dakle podržava već trinaesti put. Vrhunski model ŠKODA SUPERB pratitelj je sudionika na natjecanju na njihovome putu za Pariz te vozi na čelu kolone natjecatelja kao 'Red Car'. ŠKODA će na raspolaganje staviti 250 vozila na najpoznatijemu biciklističkom natjecanju na svijetu. K tomu je ŠKODA iznova sponzor Zelene majice za bodovno najboljeg natjecatelja.

"Biciklizam ima posebno značenje za marku ŠKODA. Laurin i Klement, osnivatelji marke, prije 121 su godinu započeli s konstrukcijom vozila na dva kotača", kaže Werner Eichhorn, voditelj prodaje i marketinga marke ŠKODA. "Tour de France predstavlja vrhunac našega sponzoriranja biciklističkog sporta. Radujemo se što ćemo ovaj iznimni događaj već 13. godinu moći podržavati našom flotom te očekujemo izrazito napeto natjecanje na Tour de France", komentirao je Eichhorn.

Kad će u srpnju oči ljubitelja biciklističkog sporta biti uprte u Francusku, ŠKODA će se iznova nalaziti na samome čelu kolone. Češka tradicijska marka ove godine 13. put zaredom podržava Tour de France kao službeni sponzor. Proizvođač je automobila istovremeno službeni partner vozila te će za turu Francuskom na raspolaganje staviti ukupno 250 organizacijskih i popratnih vozila. K tomu će ovo češko poduzeće drugi put zaredom sponzorirati Zelenu majicu za najboljeg natjecatelja. ŠKODA je od 2004. do 2014. godine bila partner Bijele majice za najboljega mladog vozača.

Flota marke ŠKODA već cijeli niz godina predstavlja srž aktivnosti marke u okviru natjecanja Tour de France. Vrhunac među raspoloživim modelima je ŠKODA SUPERB. Perjanica marke predvodi skupinu natjecatelja kao 'Red Car'. Limuzina SUPERB se u skladu s time pojavljuje s upadljivim lakiranjem u boji 'Corrida crvenoj', a k tomu raspolaže panoramskim staklenim krovom. Krov se može otvoriti na pritisak gumba iz drugog reda sjedala te na taj način direktoru natjecanja Christianu Prudhommeu omogućuje stajanje u stražnjem dijelu vozila s otvorenim krovom. Direktor će prije označavanja početka etape imati optimalan pogled na okupljene bicikliste. Model SUPERB uz to raspolaže brojnim tehničkim značajkama kako bi maestralno mogao obaviti svoju zadaću mobilnoga kontrolnog centra. Limuzina će na taj način primati više radio kanala preko kojih će direktor natjecanja moći skupljati informacije i na temelju njih davati upute u vezi sa sportskim događanjima i sigurnošću. 

Tijekom njezine gotovo trotjedne uporabe, flota ŠKODA automobila od 250 vozila prevalit će oko 2,8 milijuna kilometara. Od 2004. godine se ukupni doseg vožnje na Tour de France penje na više od 30 milijuna kilometara. No flota se ne sastoji samo od vozila. ŠKODA servisni tim u pozadini skrbi za to da 250 modela svaki dan bude savršeno pripremljeno za predstojeću etapu.

Tour de France se nakon Svjetskog prvenstva u nogometu i Olimpijskih igara smatra trećim najvećim sportskim natjecanjem na svijetu. U ovoj će godini 103. izdanje ture Francuskom voditi preko 3519 kilometara i 21 etape. Grand Départ dogodit će se 2. srpnja na Mont-Saint-Michelu. Vozači će 24. srpnja dospjeti na cilj na bulevaru Champs-Elysées u Parizu.

ŠKODA će u vezi s Tour de France pokrenuti kampanju ,Meet the Vélo Family'. Zamisao koja stoji iza nje: voženje bicikla najrasprostranjeniji je i najomiljeniji način kretanja na svijetu - dvije do četiri milijarde ljudi redovito sjeda na sjedalo bicikla. Ljubitelje vozila na dva kotača ta strast povezuje u jednu veliku obitelj. ŠKODA također dijeli tu strast već od osnivačkih dana poduzeća: povijest češke tradicijske marke započela je s proizvodnjom bicikala. U ŠKODA Vélo Family, baš kao u svakoj obitelji, postoje različite uloge. Svaki ljubitelj biciklizma pronaći će se u jednom od ukupno 21 lika - među kojima su Početnik, Turist, Alpinist i Natjecatelj.

'Dom' obitelji ŠKODA Vélo Family nalazi se na internetskom portalu WeLoveCycling.com. Posjetitelji na njemu mogu čitati napete priče o ljudima diljem svijeta koji dijele zajedničku strast za biciklizmom. Na internetskoj se lokaciji također nalaze smiješni emotikoni i GIF slike marke ŠKODA - takozvani ŠKODAJI - te nagradna igra s atraktivnim nagradama. U interaktivnom će kvizu ljubitelji k tomu saznati koji su tip iz obitelji ŠKODA Vélo Family.

Biciklizam je jedan od temelja strategije sponzoriranja marke ŠKODA. Proizvođač automobila osim natjecanja Tour de France i ture Španjolskom ('Vuelta') podržava i daljnja međunarodna biciklistička natjecanja te brojne nacionalne i međunarodne događaje rekreativnog biciklizma. Bicikli i odgovarajući dodatci k tomu se ubrajaju među proširenu ponudu proizvoda marke ŠKODA.