ŠKODA po drugi put najpouzdanija marka automobila u Velikoj Britaniji

2016-07-18
  • Druga suverena sveukupna pobjeda Škode zaredom u studiji agencije J.D. Power
  • Češki proizvođač s velikom prednosti od 13 bodova ispred drugoplasiranog
  • Pobjede za ŠKODA Fabiju i ŠKODA YETI u njihovim klasama
  • U Velikoj Britaniji anketirano 13.000 vlasnika vozila automobila starih do tri godine

Mladá Boleslav, 18. srpnja 2016. - ŠKODA je i dalje najpouzdanija marka automobila u Velikoj Britaniji. Već po drugi put zaredom marka je ostvarila sveukupnu pobjedu u studiji agencije za istraživanje tržišta J. D. Power. Osim toga ŠKODA FABIA i ŠKODA YETI vode u poretku u svojim klasama.

Studija "J.D. Power UK Vehicle Dependability Study (VDS)" je provedena 2016. godine po drugi put. U fokusu su bili automobili registrirani između 2013. i 2015. godine, dakle stari između 12 i 36 mjeseci.  J.D. Power je u Velikoj Britaniji anketirao više od 13.000 prvih vlasnika u vezi s problemima koje su imali s vozilom u proteklih 12 mjeseci. Pritom je navedeno 177 simptoma, podijeljenih u osam kategorija: motor i prijenos snage, vanjština, doživljaj vožnje, pokazivači i komande, infotainment, sjedala, klimatizacija i unutrašnjost.

Poredak VDS-studije 2016 bazira se na broju navedenih simptoma na 100 vozila - što je manji broj bodova, utoliko bolje. Sa 66 bodova ŠKODA je zauzela vrh ljestvice - s 13 bodova ispred konkurencije. Češki proizvođač automobila je tako za 11 bodova nadmašio i svoj vlastiti rezultat iz prethodne godine. Sveukupni prosjek za sve marke koje su sudjelovale u studiji je 113 bodova.

I u ocjenjivanju u pojedinačnim kategorijama ŠKODA je bila uvjerljiva sa svojom izvanrednom kvalitetom. Tu su dominirali ŠKODA FABIA u kategoriji malih vozila, dok je ŠKODA YETI pobijedio u klasi kompaktnih SUV-vozila. Britansko otočje ima za Škodu veliko značenje - kao drugo najveće tržište u zapadnoj Europi i kao četvrto najveće tržište u svijetu.