ŠKODA u srpnju i dalje na putu rasta

2016-08-10
  • ŠKODA je u srpnju isporučila 83.700 vozila (2015.: 82.800); porast od 1,0 posto
  • Snažan rast prodaje u Kini (plus 16,1 posto) i Rusiji (plus 11,6 posto)
  • Treća generacija ŠKODA SUPERB bilježi znatno povećanje prodaje (plus 92,7 posto)
  • Novi SUV-model ŠKODA KODIAQ slavi 1. rujna u Berlinu svoju svjetsku premijeru
  • Werner Eichhorn: "Mlada paleta modela pojačano privlači nove skupine kupaca"

Mladá Boleslav, 10. kolovoza 2016. - ŠKODA je u srpnju ove godine u cijelom svijetu kupcima isporučila 83.700 vozila (srpanj 2015.: 82.800 vozila). To odgovara rastu od 1,0 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Značajan rast češki tradicionalni proizvođač bilježi posebno u Kini (plus 16,1 posto) i Rusiji (plus 11,6 posto). Osobito omiljen je i dalje ŠKODA SUPERB, čija je prodaja s povećanjem od 92,7 posto znatno nadmašila prošlu godinu.

"ŠKODA i u srpnju nastavlja svoj put rasta", objašnjava Werner Eichhorn, član Uprave ŠKODA za prodaju i marketing. "Na svim tržištima vidimo da naša mlada paleta pojačano privlači i nove skupine kupaca", dodaje Eichhorn. ŠKODA će nadogradnju svoje palete modela dosljedno nastaviti i sljedećih godina. U tom smislu će marka dodatno pojačati svoju poziciju u važnom SUV-segmentu. ŠKODA KODIAQ, novi veliki SUV-modeli iznad modela ŠKODA YETI, 1. rujna u Berlinu slavi svoju svjetsku premijeru. Uvođenje na tržište započinje od veljače 2017.

U zapadnoj Europi ŠKODA u srpnju s 32.700 isporučenih vozila u skladu s očekivanjima bilježi pad prodaje od 8,7 posto. Taj razvoj situacije je prije svega rezultat stanke u proizvodnji u češkim tvornicama tijekom dvotjednog kolektivnog godišnjeg odmora (4. do 22. srpnja). U Njemačkoj je svoje novo ŠKODA vozilo u srpnju dobilo 10.500 kupaca (minus 19,7 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine). Dvoznamenkast rast marka u srpnju bilježi kako u Italiji (1.600 vozila; plus 11,0 posto) tako i u Finskoj (900 vozila; plus 23,1 posto) i Velikoj Britaniji (6.100 vozila; plus 12,5 posto).

U središnjoj Europi ŠKODA je u srpnju s 13.900 isporučenih vozila lagano ispod prošlogodišnjeg nivoa (minus 4,2 posto). I tu je u skladu s očekivanjima na razvoj prodaje utjecala stanka u proizvodnji zbog godišnjeg odmora u češkim tvornicama. Na domaćem tržištu u Češkoj svoje je novo ŠKODA vozilo  dobilo 7.100 kupaca (minus 8,1 posto). Nasuprot tomu je srpanj za Škodu protekao pozitivno u Hrvatskoj (srpanj 2016.: 300 vozila; plus 45,6 posto), Mađarskoj (srpanj 2016.: 900 vozila; plus 4,5 posto) i Sloveniji (srpanj 2016.: 500 vozila; plus 9,6 posto).

U istočnoj Europi bez Rusije ŠKODA je isporuku kupcima u srpnju povećala za 11,2 posto na 3.100 automobila (2015.: 2.800 vozila). U istom razdoblju raduje povećana potražnja za vozilima ŠKODA i u Rusiji: Prodaja je povećana za 11,6 posto na 4.700 vozila (srpanj 2015.: 4.200 vozila).

Zahvaljujući potpuno prerađenoj paleti modela prodaja se u srpnju posebno pozitivno odvijala u Turskoj i Izraelu. Tu su se isporuke kupcima u usporedbi s istim mjesecom prošle godine povećale za 22,8 posto na 2.200 vozila (srpanj 2015.: 1.800 vozila) odnosno za 45,8 posto na 2.700 vozila (srpanj 2015.: 1.800 vozila). Time je ŠKODA u obje zemlje rasla unatoč trendu na tržištu. (Turska: minus 29 posto; Izrael: minus 11,9 posto).

I na svom u svijetu najjačem tržištu u Kini ŠKODA u usporedbi s istim mjesecom prošle godine ponovno  bilježi značajno povećanje. Isporuke kupcima su se u srpnju povećale za 16,1 posto na 21.400 vozila (srpanj 2015.: 18.400 vozila).

Isporuke marke ŠKODA kupcima u srpnju 2016.: (u jedinicama, zaokruženo, po modelima; +/- u postocima u odnosu na isti mjesec prošle godine)

ŠKODA Citigo (Prodaja samo u Europi: 3.400; -1,7 %)
ŠKODA Fabia (15.500; -13,4 %)
ŠKODA Rapid (16.100; +16,8 %)
ŠKODA Octavia (32.200; -5,7 %)
ŠKODA Superb (9.500; +92,7 %)
ŠKODA Yeti (7.000; -11,1 %)