ŠKODA Storyboard: Komunikacija i marketing na novoj online platformi

2016-09-02
  • Aktualni i iznenađujući sadržaji na temu marke ŠKODA
  • Integrirani medijski portal donosi informacije za tisak, slike i filmove
  • Svjež dizajn i inovativna tehnika, jednostavno korištenje na svim uređajima

Mladá Boleslav, 2. rujna 2016. - Početak nove ere u Škodi: Sa ŠKODA Storyboard-om (www.skoda-storyboard.com) marka najavljuje novu eru u svojoj prisutnosti na internetu. Na platformi se pričaju emocionalne i iznenađujuće pripovijesti iz svijeta Škode, te se interaktivno pripremaju i za elektroničke medije i društvene mreže. Istodobno je Storyboard novi medijski portal marke ŠKODA.

Zajednički komunikacijski kanal stručnih područja komunikacije i marketinga je prekretnica u strategiji marke u pogledu sadržaja i online prisutnosti.  Sa ŠKODA Storyboard-om ŠKODA pokreće novu platformu marke na internetu, koja pod istim krovom povezuje aktualne informacije i vijesti s emocionalnim izvještajima o pozadini i pričama specifičnim za ciljne skupine na temu marke ŠKODA. Ponuda obuhvaća i filmove, galerije fotografija, preuzimanja i linkove. Pored toga platforma povezuje i kanale društvenih mreža kompanije. Svi sadržaji ŠKODA Storyboard-a su slobodni za daljnje korištenje u medijima. Platforma se tako istodobno obraća novinarima i tvorcima javnog mišljenja te kupcima i obožavateljima Škode.

"Sa ŠKODA Storyboard-om preko jednog jedinog kanala koncentriramo i povezujemo našu prisutnost na internetu i obraćamo se medijima ali i kupcima i svima onima koje ŠKODA interesira", kaže Stefan Büscher, voditelj ŠKODA marketinga i proizvoda. "Tako slijedimo globalni trend: Razlike između naših ciljnih skupina nestaju. Jedan  novinar danas može biti vozač Škode isto kao što jedan kupac u društvenim medijima može učiniti da ga se čuje", nastavio je Büscher.

"ŠKODA Storyboard je sljedeći važan korak za kompaniju u pogledu jačanja emocionalnosti marke i napredne digitalizacije svijeta medija i komunikacije", kaže Peik v. Bestenbostel, voditelj ŠKODA komunikacija. "Sa Storyboard-om marketing i komunikacija stvaraju zajednički integrirani komunikacijski koncept. Naš je cilj optimalna prezentacija svih tema vezanih uz Škodu i efikasno korištenje raspoloživih formata sadržaja."

Pored aktualnih i atraktivnih sadržaja ŠKODA Storyboard donosi modernu i korisniku ugodnu formu, koja je prilagođena novom dizajnerskom izričaju kompanije, nalik na kristal. Zahvaljujući prilagodljivom web dizajnu (RWD) stranica se može koristiti na svim uređajima - od osobnog računala na radnom mjestu preko tableta do pametnog telefona.

ŠKODA Storyboard