ŠKODA i u kolovozu nastavila putem uspjeha

2016-09-13
  • ŠKODA  je u kolovozu s 80.700 isporučenih vozila zabilježila plus od 14,2 posto u usporedbi s istim mjesecom prošle godine (2015.: 70.700)

  • U Kini je češka tradicijska marka ostvarila rast prodaje od 36,1 posto

  • Trend rasta zadržan i u Turskoj i Izraelu

  • Top-model ŠKODA SUPERB i ŠKODA RAPID bilježe visoke stope rasta

Mladá Boleslav, 13. rujna 2016. - ŠKODA je broj isporučenih vozila u cijelom svijetu u kolovozu povećala na 80.700 vozila. U usporedbi s istim razdobljem prošle godine to odgovara rastu od 14,2 posto (kolovoz 2015.: 70.700 vozila). Tako je češka tradicijska marka nastavila svoj trend rasta. Posebno su uspjehu marke pridonijeli top-model ŠKODA SUPERB i gama ŠKODA RAPID.

"U kolovozu je ŠKODA uspjela nastaviti stalni trend rasta", rekao je Werner Eichhorn, član Uprave ŠKODA za prodaju i marketing. "Prodaja Škodine perjanice Superba povećana je za više nego dvostruko - to dokazuje da s našom paletom modela osvajamo nove skupine kupaca", kaže Eichhorn. ŠKODA taj isti cilj prati s nedavno u Berlinu predstavljenim ŠKODA Kodiaqom. S tim velikim SUV-om će marka iz  Mladá Boleslave značajno ojačati svoju poziciju u važnom SUV-segmentu. Uvođenje na tržište započinje u veljači 2017.

U zapadnoj Europi ŠKODA je u kolovozu s 29.000 isporučenih vozila ostvarila rast od 7,0 posto (kolovoz 2015.: 27.100). U Njemačkoj je češka tradicijska marka isporučila 12.100 vozila (plus 3,6 posto). U brojnim zemljama je ŠKODA zabilježila dvoznamenkaste stope rasta, među ostalim u Francuskoj (1.600 vozila; plus 20,8 posto), Italiji (900 vozila; plus 28,7 posto), Nizozemskoj (1.500 vozila; plus 62,9 posto), u Austriji (1.600 vozila; plus 48,8 posto), Portugalu (200 vozila; plus 11,9 posto) i Švedskoj (1.200 vozila; plus 19,4 posto).

Lagan rast ŠKODA bilježi u centralnoj Europi. Tamo je svoju Škodu dobilo 13.100 kupaca - u usporedbi s istim mjesecom prošle godine to odgovara povećanju od 6,9 posto. Na domaćem češkom tržištu ŠKODA je isporučila 6.400 vozila (kolovoz 2015.: 6.700 vozila; minus 5,0 posto). Značajan rast je marka ostvarila u Poljskoj (4.100 vozila; plus 41,8 posto) i Hrvatskoj (200 vozila; plus 71,0 posto).

U istočnoj Europi bez Rusije nove je vlasnike dobilo 2.400 ŠKODA vozila (kolovoz 2015.: 2.300 vozila; plus 5,4 posto). U Rusiji je ŠKODA broj isporučenih vozila povećala za 5,9 posto na 4.600 vozila (kolovoz 2015.: 4.300 vozila).

Putem uspjeha nastavlja se i u Turskoj i Izraelu. 2.000 isporučenih vozila broji ŠKODA u kolovozu u Turskoj - to odgovara rastu od 39,0 posto (kolovoz 2015.: 1.400 vozila). Sličan rezultat ŠKODA je ostvarila u Izraelu s 1.300 isporučenih vozila (kolovoz 2015.: 1.200 vozila; plus 7,8 posto).

U Kini - najjačem Škodinom tržištu u svijetu - marka je u usporedbi s istim mjesecom prošle godine ostvarila značajan rast: Sveukupno je isporučeno 26.000 vozila, što odgovara rastu od 36,1 posto.

 

Broj kupcima isporučenih vozila marke ŠKODA u kolovozu 2016. (u jedinicama, zaokruženo, prema modelima; +/- u postocima u odnosu na isti mjesec prošle godine):

  • ŠKODA CITIGO (Prodaja samo u Europi: 2.700; +3,0%) ŠKODA FABIA (13.900; -2,8 %)
  • ŠKODA RAPID (17.400; +38,0 %)
  • ŠKODA OCTAVIA (30.800; +2,9 %)
  • ŠKODA SUPERB (9.200; +144,1 %)
  • ŠKODA YETI (6.700; -2,5 %)