Sa ŠKODA Kodiaqom dolazi i nova ponuda usluga za povezivanje

2016-11-15
  • Istodobno s Kodiaqom ŠKODA donosi svoju novu ponudu usluga za povezivanje
  • Infotainment Online za informacije i navigaciju, Care Connect za pomoć i daljinski pristup sustavima vozila
  • Sve usluge će u ŠKODA Kodiaqu biti sadržane serijski tijekom jedne godine

Mladá Boleslav, 9. studenog 2016. - Zajedno sa startom ŠKODA Kodiaqa marka prezentira i svoju novu ponudu usluga za povezivanje: Mobilne online-usluge pod nazivom ŠKODA Connect. One se dijele u dvije kategorije.  Usluge Infotainment Online služe za informiranje i navigaciju, usluge Care Connect za pomoć te udaljeni pristup sustavima vozila.

"ŠKODA KODIAQ vozači su odsad potpuno umreženi - sa svojim automobilom i, ako to žele, sa cijelim ŠKODA svijetom", objasnio je Werner Eichhorn, član Uprave ŠKODA za prodaju i marketing. "S uslugama ŠKODA Connect našim kupcima na raspolaganje stavljamo digitalni svijet s kojim će njihov doživljaj vožnje biti još ugodniji i sigurniji."

Usluge Infotainment Online

Usluge Infotainment Online na raspolaganju su u svakom ŠKODA Kodiaqu koji je opremljen navigacijskim sustavom Amundsen ili Columbus.
Vrhunac čine online informacije o prometu: One pokazuju realan protok prometa na odabranoj ruti i ako se prepozna zastoj predlažu se druge rute za izbjegavanje zastoja. S Google EarthTM i Google StreetviewTM vođenje rutom u navigacijskom sustavu Columbus postaje vizualni doživljaj. Dodatno usluge daju informacije o cijenama goriva, parkiralištima, vijestima i vremenu, sve prilagođeno za vozača novog velikog SUV-a marke.

Usluge Care Connect

Pored usluga Infotainment Online od sad su spremne i usluge Care Connect koje se dijele na proaktivne usluge i udaljeni pristup sustavima vozila. One će kao serijska oprema biti na raspolaganju u svakom vozilu ŠKODA KODIAQ počev od paketa opreme Ambition - neovisno o odabiru Infotainment sustava. Razmjena podataka odvija se preko vlastite SIM-kartice integrirane u automobilu.

Ovdje je posebno važan poziv u hitnom slučaju (Emergency Call): On se sam aktivira u slučaju nezgode, i to čim se aktivira neki od sustava za zaštitu, kao što je zračni jastuk. Vozilo uspostavlja glasovnu i podatkovnu vezu sa specijalnom centralom za pozive u hitnom slučaju i prenosi neophodne podatke. Djelatnik centrale inicira optimalne mjere pomoći i - ako je potrebno - na mjesto nesreće šalje  vozilo hitne pomoći. Preko jedne tipke u krovnom modulu vozač ili suvozač može i ručno aktivirati hitni poziv. U proaktivnim uslugama je također sadržano planiranje servisnih termina: Trgovac prije nekog važnog termina održavanja kontaktira vlasnika vozila kako bi pravodobno dogovorili termin.

U portfelju usluga Care Connect: Udaljeni pristup sustavima vozila

U usluge ŠKODA Care Connect spadaju osim toga usluge udaljenog pristupa sustavima vozila, koje se mogu pozvati preko aplikacije ŠKODA Connect, dakle preko pametnog telefona korisnika. Tu usluge o statusu vozila informiraju korisnika i udaljenim pristupom između ostalog i o statusu svjetala i napunjenosti spremnika gorivom, o otvorenim odnosno zatvorenim vratima ŠKODA Kodiaqa. S funkcijom 'položaj parkiranja' prikazuje se lokacija na kojoj se nalazi vozilo. Funkcija "sirena&žmigavci" olakšava pronalaženje vozila tako što se - kako samo ime kaže - aktiviraju sirena i žmigavci.

Dodatno uz aplikaciju ŠKODA Connect na raspolaganju je i portal ŠKODA Connect koji usluge ŠKODA Connect donosi na osobna računala kupaca: Preko portala se konfiguriraju usluge te se u automobil prenose odredišta i rute. Prilikom registracije i aktiviranja u portalu podršku pruža ŠKODA-trgovac.

Besplatno korištenje u prvoj godini: Struktura tarife

Korištenje usluga Care Connect sustava ŠKODA Connect je prve godine nakon kupnje novog vozila KODIAQ besplatno. Nakon toga se usluge udaljenog pristupa vozilu naplaćuju, dok se sve ostale usluge Care Connect (proaktivne usluge i hitni pozivi) mogu besplatno koristiti sljedećih 13 godina.

Ponuda je slično formirana i u portfelju usluga  Infotainment Online: Prve godine je korištenje besplatno, nakon toga ga  kupac može produžiti  uz plaćanje.  Kod navigacijskog sustava Amundsen usluge se pružaju preko spojenog mobilnog telefona korisnika ili preko podatkovnog stika koji se može dobiti po želji. Kod sustava Columbus se može koristiti i hotspot mobilnog telefona ili se opcijski u  ŠKODA KODIAQ preko LTE-modula može integrirati SIM kartica.