ŠKODA 14. put sponzorira Tour de France

2017-06-29
  • ŠKODA na raspolaganje stavlja ukupno 250 organizacijskih i pratećih vozila
  • Tri nova ŠKODA KAROQ-a pratit će tri momčadi na prvoj etapi
  • ŠKODA SUPERB sudjelovat će u cijeloj utrci kao 'Red Car'
  • ŠKODA još od 2004. godine sponzorira najvažniju biciklističku utrku na svijetu
  • Češka tradicijska marka sponzorira Zelenu majicu za najbržeg sprintera
  • ŠKODA pokreće kampanju ,Ride On' uključujući posebnu verziju pjesme grupe Queen ,Bicycle Race' i nagradnu igru s mogućnošću osvajanja VIP putovanja na Tour de France
  • Uzbudljive priče i zanimljive popratne informacije na www.welovecycling.com

 

Mladá Boleslav, 26. lipnja 2017. - U subotu, 1. srpnja započinje 104. izdanje utrke Tour de France. Nakon Grand Départa u Düsseldorfu profesionalni natjecatelji moraju prijeći 21 etapu i 3.500 kilometara. Veliko finale održat će se na velikom bulevaru Champs-Elysées u Parizu, 23. srpnja sportaši će ondje prijeći preko cilja. ŠKODA od 2004. godine kao službeni partner i partner za vozila sponzorira najpoznatiju biciklističku utrku na svijetu i 2017. godine 14. put sudjeluje u utrci. Perjanica marke ŠKODA SUPERB cijelu će utrku pratiti u istaknutoj ulozi 'Red Cara' i direktoru Toura Christianu Prudhommeu služit će kao mobilni kontrolni centar. Češki proizvođač automobila s bogatom tradicijom na raspolaganje će staviti 250 vozila za organizaciju i pratnju pelotona. Vrhunac: tri ŠKODA KAROQ-a s boka će pratiti odabrane momčadi u početnoj etapi u Düsseldorfu. Osim toga, ŠKODA treći put sponzorira Zelenu majicu za najboljeg sprintera.

Početkom srpnja pogledi obožavatelja biciklizma bit uprti u Njemačku. U Düsseldorfu, naime, u subotu 1. srpnja pojedinačnim vožnjama na kronometar započinje prva etapa ovogodišnjeg izdanja Tour de Francea. Dan kasnije u istom gradu započinje i druga etapa, koja će natjecatelje odvesti u belgijski grad Liège. Treći dan utrke profesionalni će biciklisti prvi put biti na francuskom tlu - ukupno će u okviru utrke Tour de France 2017 proći kroz četiri zemlje, među njima i Luksemburg. Ulazak u cilj 104. izdanja biciklističkog spektakla bit će 23. srpnja na velikom bulevaru Champs-Elysées u Parizu. Biciklisti će ukupno prijeći 3.450 kilometara u 21 etapi.

 

ŠKODA na raspolaganje stavlja 250 organizacijskih i pratećih vozila

ŠKODA poznatu turneju Francuskom sponzorira od 2004. godine i ove godine kao službeni partner i partner za vozila 14. put u važnoj ulozi sudjeluje u utrci. Marka će na raspolaganje staviti ukupno 250 automobila u funkciji organizacijskih i pratećih vozila. Flota među ostalim sadrži model SUV ŠKODA KODIAQ, značajno poboljšani model ŠKODA OCTAVIA i ŠKODA SUPERB. Perjanica češke tradicijske marke predvodit će natjecatelje kao ,Red Car'.

Limuzina SUPERB s upadljivim lakiranjem ,Corrida-Red' raspolaže staklenim panoramskim krovom, koji se pritiskom na gumb može otvoriti iz drugog reda sjedala. Direktor Toura Christian Prudhomme tako pri otvorenom krovu može stajati u stražnjem prostoru vozila. To mu omogućuje optimalan pregled pelotona prije označavanja početka etape. Brojna dodatna tehnička svojstva SUPERB čine idealnim mobilnim kontrolnim centrom. Limuzina prima više radijskih kanala preko kojih Prudhomme može prikupljati podatke i na temelju njih davati sportske ili sigurnosne upute. Kao posebnu poslasticu

ŠKODA će u okviru prve etape u Düsseldorfu imati tri nova vozila ŠKODA KAROQ, koja će kao servisna vozila pratiti tri momčadi na njihovim dionicama.

Tijekom tri tjedna neprekidne vožnje ŠKODA flota od 250 vozila prijeći će otprilike 2,8 milijuna kilometara. Ukupna prijeđena kilometraža na Tour de Franceu od 2004. godine iznosi više od 30 milijuna kilometara. ŠKODA Service Team brinut će se za to da 250 vozila svaki dan bude savršeno pripremljeno za predstojeću etapu.

Uz angažman kao partner za vozila ŠKODA treći put zaredom sudjeluje na Tour de Franceu kao sponzor Zelene majice za najbržeg sprintera.

 

ŠKODA uz kampanju predstavlja novi moto: ,Ride On'

Tri tjedna Tour de Francea svake su godine vrhunac sezone za profesionalne bicikliste, poklonike biciklizma i bicikliste-rekreativce. Sudionici moraju biti izdržljivi i uporni, čak i kad se planine čine nesavladivima. Ovu kombinaciju borbenog duha i motivacije prati nova 360° kampanja tvrtke ŠKODA, koju proizvođač automobila pokreće povodom ovogodišnjeg Tour de Francea. Njihov slogan glasi ,Ride on'.

ŠKODA će novu ,Ride On' kampanju istaknuto predstaviti putem većeg broja društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram te na vlastitoj web stranici. Ovdje će ŠKODA stravstvenim fanovima biciklizma prenositi sve informacije o najvećoj biciklističkoj utrci na svijetu, predstaviti posebnu verziju pjesme ,Bicycle Race' grupe Queen i pružit će priliku za osvajanje ekskluzivnog VIP putovanja na Tour de France.

Osim toga, ŠKODA stranicom WeLoveCycling.com nudi dodatnu internetsku platformuposvećenu biciklizmu. Posjetitelji stranice ovdje će, primjerice, naći savjete za kupnju bicikla ili preporuke za prehranu. Osim toga, na stranici će se nalaziti videoportreti aktualnih zvijezda biciklističke scene kao što su šesterostruki osvajač zlata na paraolimpijskim igrama Jiří Ježek ili Stephen Roche, koji je pobijedio na Tour de Franceu, Giro d'Italiji i svjetskom prvenstvu u cestovnom biciklizmu. Osim toga, fanovi na WeLoveCycling.com mogu sudjelovati u nagradnoj igri vezanoj za Tour i imaju priliku osvojiti atraktivne nagrade. Tko želi saznati, koji je član ŠKODA Vélo Familyja, može to učiniti putem interaktivnog kviza.

 

Povijest marke ŠKODA započela je s biciklom

Strast za biciklizmom kod marke ŠKODA seže do samih početaka tvrtke, koji se vežu uz bicikl. Godine 1895. - dakle prije 122 godine - Václav Laurin i Václav Klement utemeljili su manufakturu bicikala u češkom mjestu Mladoj Boleslavi. Već 10 godina kasnije iz proizvodnih hala izašao je prvi automobil mlade tvrtke Voiturette A. Godine 1925. tvrtka Laurin & Klement ujedinila se sa tvrtkom ŠKODA. Danas je biciklizam kamen temeljac sponzorske strategije marke ŠKODA.

Češka tvrtka u brojnim je područjima angažirana kao ,motor biciklizma': uz Tour de France i turneju po Španjolskoj (,Vuelta') proizvođač automobila sponzorira druge međunarodne biciklističke utrke kao i razne državne i međunarodne rekreativne biciklističke utrke. Osim toga, bicikli i odgovarajući dodaci ubrajaju se u proširenu ponudu marke ŠKODA.