ŠKODA VISION E: doživite budućnost na vlastitoj koži

2017-09-13
  • Električna studija ŠKODA VISION E pruža uvid u ŠKODA električnu strategiju na Međunarodnom sajmu automobila IAA 2017
  • Unapređenje dizajna studije iz Šangaja
  • ŠKODA VISION E može automatizirano voziti na razini 3
  • Do 2025. godine ŠKODA će osim plug-in hibridnih vozila ponuditi i pet potpuno električnih automobila
  • ŠKODA električna mobilnost postaje "Simply Clever"

 

ŠKODA pretvara mobilnost budućnosti u sastavni dio svakodnevice. U globalnoj strategiji rasta tvrtke e-vozila igraju ključnu ulogu. Do 2025. godine ŠKODA će u svojem programu modela osim plug-in hibridnih vozila ponuditi i pet potpuno električnih automobila. Od toga trenutka svaki četvrti automobil marke koji se proda diljem svijeta trebao bi raspolagati plug-in hibridnim ili potpuno električnim pogonom. Svi ŠKODA modeli koji će u budućnosti voziti lokalno bez emisija oduševit će kvalitetama tipičnima za marku: velikim dosegom, tehnikom punjenja kojom se jednostavno rukuje i izvrsnom ekonomičnošću. ŠKODA električna mobilnost postaje "Simply Clever".

"Jedan od četiri stupa Strategije 2025 čini elektrifikacija naše flote vozila. Već za modelsku godinu 2019. na tržište namjeravamo plasirati ŠKODA SUPERB s plug-in hibridnim pogonom. Potom će 2020. godine uslijediti naš prvi potpuno električni model. Konkretan uvid u ovaj model omogućit ćemo s modelom ŠKODA VISION E u Frankfurtu", kaže predsjednik uprave marke ŠKODA Bernhard Maier.

ŠKODA istovremeno na temelju platforme koncerna MEB (Modularna električna platforma) razvija samostalne koncepte vozila za potpuno električnu mobilnost. Ovaj se razvoj odvija istovremeno sa serijskom implementacijom dodatnih stupnjeva automatizirane vožnje. Vozač će u budućnosti moći svojem vozilu prepustiti još više zadataka u pogledu vožnje. Električna vozila koja je razvila ŠKODA raspolažu odgovarajućom osnovnom arhitekturom kako bi se ove srednjoročno i dugoročno upotrebljive funkcije mogle integrirati u njihovu elektroniku.

Automobilska industrija nalazi se u fazi velikih promjena. Otvaraju se novi segmenti poslovanja za koje ŠKODA već sada nudi, unapređuje odnosno iznova koncipira proizvode i rješenja. Jedno od područja čine usluge mobilnosti. U segmente poslovanja koji profitiraju ovim razvojem ubrajaju se car sharing, pružanje usluga mobilnosti dostupnih na zahtjev te brojne servisne usluge koje su neposredno povezane s individualnim željama u pogledu mobilnosti. ŠKODA i u ovom području ima potencijal da precizno identificira potrebe kupaca te ispuni njihove zahtjeve pomoću jasnih, dobro osmišljenih i pouzdanih rješenja.

Na Međunarodnom sajmu automobila IAA ŠKODA predstavlja svoju prvu potpuno električnu konceptualnu studiju. ŠKODA VISION E može automatizirano voziti na razini 3. Dizajn studije ŠKODA VISION E pokazuje samostalne karakteristike novih stilskih elemenata marke ŠKODA za električna vozila. Istaknute su značajke ovog modela vrata koja se otvaraju u suprotnom smjeru te četiri okretna pojedinačna sjedala. Vanjskih zrcala više nema - kamere prenose zbivanja oko vozila na monitore. ŠKODA VISION E svjesno se odriče B stupa u korist još veće prostranosti. U usporedbi s vozilom sa svjetske premijere u Šangaju dorađen je prednji dio vozila koji sada pokazuje još veći karakter. Najupadljiviji detalj čine vrata koja se otvaraju u suprotnom smjeru. Karakteristike tipične za marku ŠKODA su velika ponuda prostora, moderni sustavi potpore i brojne "Simply Clever" ideje.