2014.godine ŠKODA je dizajnerskom studijom VisionC predstavila svoj novi dizajnerski izričaj. Sad marka taj izričaj prenosi u SUV-segment. S VisionS ("S" stoji za SUV) marka po prvi put pokazuje kako bi moglo izgledati SUV vozilo povrh njihovog uspješnog kompaktnog SUV-a,  ŠKODA Yetija: S dužinom od 4,70 m i širinom od 1,91 m te visinom od 1,68 m izložbeni automobil spontano nastupa na cesti. U unutrašnjosti je marka uobičajeno naglasak stavila na prvoklasnu ponudu prostora: ŠKODA VisionS ima tri reda sjedala i nudi prostor za šest putnika.

Po prvi put će izložbeno vozilo ŠKODA VisionS na Ženevskom autosalonu 2016 pokazati kako bi mogla izgledati buduća ŠKODA SUV vozila.

Vanjski dizajn ŠKODA VisionS odražava novo emocionalno ozračje marke: Svi bridovi i rezovi su izvedeni čisto, precizno i oštro. Poput kristala strukturirani dizajnerski elementi karakteristično stavljaju naglaske na vanjštini vozila.

Na markantno konturiranim površinama igra svjetla i sjene proizvodi moćne efekte.

Poklopac prostora motora je jako plastično preformiran, njegovi bridovi se ulijevaju u logo marke. Široka rešetka hladnjaka i četiri visoko postavljena uska LED reflektora formiraju "lice" izložbenog automobila i naglašavaju njegov SUV karakter. Reflektore te logo i vertikalne potpornje u rešetki hladnjaka karakteriziraju elementi strukturirani poput kristala - čime ŠKODA dizajn odaje počast češkoj umjetnosti oblikovanja staklenih kristala.

I pogled s bočne strane potvrđuje snažan SUV-karakter ŠKODA VisionS. Oštro izvučena tornado-linija napinje se preko snažne karoserije. Uglato oblikovana kućišta kotača naglašavaju offroad karakter. Bočne linije preko pragova oblikuju duboko konkavno udubljenje. Linija krova s dugačkim spojlerom i uvučenim stražnjim krajem optički ubrzava izložbeno vozilo još dok stoji.

Stražnji kraj ŠKODA VisionS je oblikovan poput skulpture. Snažan difuzorski umetak obuhvaća velike ispušne cijevi i velikom SUV-u daruje optički snažan nastup na cesti. Ispod nisko smještenog stražnjeg prozora nalaze se ŠKODA logo i ravna stražnja svjetla s dinamičnim, poput kristala izbrušenim kućištem. Za Škodu tipična C-grafika, koja započinje u stražnjim svjetlima, prelijeva se dalje u ravne reflektore smještene u branicima.

Vrhunac ovog koncepta predstavlja njegov plug-in hibridni pogon: sa snagom od 165 kW (225 KS) ubrzava od nule na 100 km/h u 7,4 sekunde te ostvaruje brzinu od gotovo 200 km/h. 1,9 litara benzina (45 grama CO2 po kilometru) dovoljno mu je za dionicu od 100 km. Studija VisionS može prijeći do 50 kilometara na isključivo električni pogon, a s oba pogona do ukupno 1.000 kilometara.

1.4 litreni TSI je motor na izgaranje sa snagom od 115 kW (165 KS) i okretnim momentom od 250 Nm koji surađuje s elektromotorom trajne snage od 40 kW i vrhunskim okretnim momentom od 220 Nm. On je integriran u šestostupanjski DSG mjenjač koji prenosi sile na prednje kotače. Na stražnjoj se osovini nalazi drugi elektromotor snage do 85 kW i okretnog momenta od 270 Nm. On radi neovisno o pogonu prednje osovine: ovo konceptno vozilo sadrži domišljat pogon na sve kotače bez mehaničkih spojnih dijelova.