Motori

Ponuda motora obuhvaća ekskluzivne novo razvijene motore sa direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačima.

Kod njihovog razvoja iskorišteno je mnogo prilika integracije novih trendova. Vozači će posebno cijeniti njihov miran rad, promptno reagiranje na pritisak pedale gasa uz optimalni zakretni moment te nisku potrošnju.

Snaga Motor Kombinirana potrošnja goriva
(l/100 km)
Mjenjač CO2 Emisije
(g/km)
Ubrzanje 0-100 km/h
Najveća brzina (km/h)
60 KS
1.0 MPI
Benzin
4,7
Ručni
5-brzina
106
15,7 sekundi
160 km/h
75 KS
1.0 MPI
Benzin
4,8
Ručni
5-brzina
108
14,7 sekundi
172 km/h
90 KS
1.2 TSI
Benzin
4,7
Ručni
5-brzina
107
10,9 sekundi
182 km/h
110 KS
1.2 TSI
Benzin
4,8
Ručni
6-brzina
110
9,4 sekundi
196 km/h
110 KS
1.2 TSI
Benzin
4,7
Automatski
7 DSG-brzina
109
9,4 sekundi
196 km/h
90 KS
1.4 TDI
Dizel
3,4
Ručni
5-brzina
88
11,1 sekundi
182 km/h
90 KS
1.4 TDI
Dizel
3,6
Automatski
7 DSG-brzina
94
11,1 sekundi
182 km/h
105 KS
1.4 TDI
Dizel
3,5
Ručni
5-brzina
90
10,1 sekundi
193 km/h

ŠKODA Fabia štedljivija je za 17%

ŠKODA Fabia koja će debitirati početkom listopada 2014. godine u Parizu postavlja nove standarde u području potrošnje i emisija te će u odnosu na prethodni model biti štedljivija za 17%. Na taj način će postati ekološki najprihvatljivija i najekonomičnija Fabia svih vremena..

Novi motori (4 benzinska & 3 dizelska) ispunjavaju normu ispušnih plinova EU 6
Nova Fabia dobiva nove motore najnovije generacije, posebno učinkovite po pitanju potrošnje. U ponudi za zemlje EU nalaze se - uključujući varijantu GreenLine - četiri benzinska i tri dizelska motora. Svi motori ispunjavaju novu normu ispušnih plinova EU 6 i serijski su opremljeni sa start-stop sustavom i rekuperacijom (obnova energije kočenja). Stupnjevi prijenosa se mijenjaju ručno ili preko automatskog DSG mjenjača s dvije spojke.

MQB tehnologija
Ponuđeni benzinski motori su novi 3- i 4-cilindarski motori koji se temelje na MQB tehnologiji. 1,0 MPI-3-cilindarski motori opremljeni su neizravnim ubrizgavanjem, 4-cilindarski motori su turbopunjeni TSI motori s obujmom od 1,2 litre. Spektar snage počinje kod 44kW (60 KS) i doseže sve do 81 kW (110 KS). Što se tiče dizelskih motora, za novu ŠKODA Fabiju su na raspolaganju tri verzije snage novog common-rail agregata obujma 1,4 litre i isključivo s direktnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem. Blok motora 3-cilindarske konstrukcije sastoji se od aluminijske slitine. Spektar snage motora sa samozapaljenjem doseže kao kod Fabije druge generacije od 55 kW do 77 kW, no on se sada postiže s obujmom od 1,4 litre umjesto dosadašnjeg obujma od 1,6 litre.

Ekološki prihvatljivo s Fabijom GreenLine
Najštedljivija ŠKODA Fabia bit će ŠKODA Fabia GreenLine s motorom 1,4 TDI/55 kW (75 KS) koja će biti dostupna krajem 2015. Godine. Zahvaljujući start-stop sustavu, rekuperaciji i gumama s optimiziranim otporom kotrljanja te ciljanim prilagodbama aerodinamičnih karakteristika, nova ŠKODA Fabia GreenLine postiže potrošnju od samo 3,1 l/100 km. To odgovara CO²-emisiji od samo 82 g/km. Na taj način će nova ŠKODA Fabia GreenLine od 2015. godine postati ekološki najprihvatljivija ŠKODA s konvencionalnim pogonom, pored modela ŠKODA Citigo G-TEC s pogonom na zemni plin.

Težina
Nova ŠKODA Fabia bit će za 65 kg lakša nego do sada (bez opreme). Težina praznog vozila (bez vozača) kod osnovne verzije ŠKODA Fabije s 1,0 MPI 3-cilindarskim motorom iznosi samo 980 kg. S trećom generacijom ŠKODA Fabije češki proizvođač još jednom ističe svoj zahtjev u pogledu ekološki prihvatljivih vozila.

Put marke ŠKODA je jasno definiran: ekološki prihvatljiva mobilnost mora ostati dostupna - u korist kupcima i okolišu. Tome posebno doprinose modeli ŠKODA GreenLin-, Green tec i G-TEC koji su dostupni za ŠKODA paletu modela..

Prostor motora
Motor
Prostor motora
Motor