Modeli

Predstavljanje redizajniranog modela Škoda Octavia

o

Škoda Octavia: Osvježavanje najprodavanijeg modela marke

 

  • Eksterijer s poboljšanim vizualnim identitetom i novom drugom generacijom LED Matrix glavnih svjetala
  • Interijer dolazi s devet odabira dizajna, 13-inčnim zaslonom infotainmenta i dodatnim održivim materijalima; chatbot ChatGPT kasnije će biti integriran kao standard
  • Četiri benzinska i dva dizelska motora s do 195 kW (265 KS) plus mild-hybrid opcije
  • Novi sustavi sigurnosti i potpora za još napredniju aktivnu i pasivnu sigurnost
  • Škoda Octavia Sportline i RS uzdižu sportsko nasljeđe ovog vrhunskog modela na novu razinu

 

Škoda Auto unapređuje verzije hatchback i karavan legendarne Octavije. Više od 7 milijuna prodanih primjeraka čini Octaviju daleko najprodavanijim modelom marke. Četvrta moderna generacija sada dobiva osvježeni izgled, koji uključuje redizajniranu karakterističnu rešetku marke Škoda i novu drugu generaciju LED Matrix glavnih svjetala. Pogodnost je za kupce još opširnija standardna oprema, poput 10-inčnog digitalnog zaslona ili dvozonskog Climatronica. Osim toga, povećan je udio održivih materijala u automobilu. Dodatni sustavi sigurnosti i potpora poboljšavaju aktivnu i pasivnu sigurnost, a nova struktura ponude pruža dodatne opcije individualizacije. 

 

Klaus Zellmer, predsjednik uprave društva Škoda Auto kaže: "Naši kupci opravdano imaju velika očekivanja od Octavije i ovaj osvježeni izgled uzdiže naš najprodavaniji model na višu razinu. Inovacije, poput potpuno redizajniranog infotainment sustava, novih sigurnosnih sustava, povećane upotrebe održivih materijala i jačih glavnih svjetala čine je još boljim izborom za svakodnevne istraživače. Uvjeren sam da će najnovija verzija naše Octavije iznenaditi i oduševiti vozače i putnike čime će potvrditi položaj našeg najpopularnijeg automobila."

 

Martin Jahn, član upravnog odbora društva Škoda Auto zadužen za prodaju i marketing, kaže: "Octavia je temeljni model marke Škoda. Nakon četiri moderne generacije i prodanih 7,15 milijuna prodanih primjeraka unaprijeđena Octavia nastavit će ovu uspješnu priču. Uz redizajnirani prednji dio, nove sustave potpora i suvremeni infotainment sustav, koji prvi put uključuje 13-inčni središnji zaslon, naš unaprijeđeni bestseler održat će položaj jednog od najuspješnijih modela u Europi. Uvjeren sam u to da će nastaviti oduševljavati svakodnevne istraživače svojom svestranošću, atraktivnim dizajnom i izvrsnom vrijednošću za novac."

 

Galerija

Novi moment za ikonu marke 

Četvrta generacija suvremene Octavije ulazi u sljedeću fazu proizvodnje s novom svrhom. Osvježeni izgled uključuje novi, unaprijeđeni dizajn s redizajniranim prednjim i stražnjim branicima i unaprijeđenom karakterističnom rešetkom hladnjaka marke Škoda. Također su novi druga generacija LED Matrix glavnih svjetala, redizajnirana LED stražnja svjetla s animiranim žmigavcima i potpuno novi dizajn lakometalnih naplataka. Nova struktura ponude sastoji se od četiri razine opreme - Essence, Selection, Sportline i RS - te devet odabira dizajna za interijer. 

 

Uz nove i održive materijale za sjedala, obloge instrumentne ploče i ploče vrata 10inčni digitalni zaslon sada je standardan u sljedećim varijantama modela. Poznati 10inčni Virtual Cockpit, predstavljen u četvrtoj generaciji modela Octavia, ostaje u ponudi. 13inčni zaslon infotainmenta opcijski je prvi put dostupan dostupan u Octaviji. Chatbot ChatGPT baziran na umjetnoj inteligenciji bit će standardno integriran u govornu asistenticu Lauru. Integracija chatbota ChatGPT u govornu asistenticu Lauru donosi razne nove mogućnosti koje uvelike nadilaze prethodne govorne naredbe. Inteligentna potpora pri parkiranju i potpora za daljinsko parkiranje također se prvi put pojavljuju u Octaviji. Ponuda motora sastoji se od 1.5 TSI benzinskih motora, opcijski dostupnih s tehnologijom mild hybrid, dva benzinska motora TSI 2.0 pojačane snage i dva dizelska motora. Snaga ima raspon od 85 kW (116 KS) do 195 kW (265 KS).

 

Osim toga, društvo Škoda Auto dodatno je proširilo opširni portfelj značajki aktivne i pasivne sigurnosti: nova potpora za praćenje pažnje i umora vozača sada upotrebljava široki raspon podataka i parametara kako bi analizirala ponašanje vozača. Osim toga, unaprijeđena Octavia dolazi s do 10 zračnih jastuka.

 

Najprodavaniji model marke Škoda i njegova uspješna priča

Moderna Škoda Octavia glavna je uzdanica češkog proizvođača automobila i miljenik kupaca od početka proizvodnje pred 27 godina, 1996. godine. Četiri suvremene generacije dosad su privukle više od sedam milijuna kupaca na više od 60 tržišta zahvaljujući prostranosti, suvremenoj tehnologiji, izvanrednoj razini sigurnosti i izvrsnoj vrijednosti za novac. Octaviju također izrazito cijene međunarodni mediji. Primjerice, četvrta generacija bila je finalist u izboru za nagradu europskog automobila godine 2021. i te je godine dobila švicarsku nagradu za automobil godine.

 

 

  • Digitalna svjetska premijera planirana je za srijedu, 14. veljače u 10:00
  • Najprodavaniji model marke bit će predstavljen na platformi Virtual Studio i na službenim kanalima društvenih mreža društva Škoda Auto 
  • Platforma Virtual Studio pruža mogućnost digitalnog istraživanja redizajniranog modela Octavia
  • Bit će predstavljene verzije karoserije hatchback i Combi te Sportline i RS

 

Bliži se svjetska premijera osvježenog modela Škoda Octavia: društvo Škoda Auto otkrit će svoj najprodavaniji model u srijedu, 14. veljače u 10:00. Događanje će se održati na platformi Virtual Studio te će se prenositi i na Škoda Storyboard i službenom YouTube kanalu marke. 

 

Virtual Studio: istražite redizajnirani model Škoda Octavia

U srijedu, 14. veljače u 10:00, posjetitelji će na platformi Virtual Studio imati priliku po prvi puta izbliza pogledati osvježenu ponudu modela Škoda Octavia. Opsežno predstavljanje obuhvatit će verzije karoserije hatchback i Combi te Sportline i RS.

 

Kratki videozapisi, uključujući izjave stručnjaka i mnoštvo drugog informativnog materijala, pružit će pojedinosti o ažuriranjima vanjskog dizajna i unutrašnjosti modela, novim tehnologijama i različitim opcijama pogona. Najprodavaniji model marke može se pohvaliti moderniziranim izgledom, uz redizajnirani prednji i stražnji kraj te novodizajnirana prednja svjetla s Crystallinium elementima. Povrh toga, model Octavia dolazi s dodatno poboljšanim značajkama aktivne i pasivne sigurnosti.

 

Premijera će se prenositi na platformi Virtual Studio, gdje će se moći i pratiti kao i na Škoda Storyboard i službenim kanalima društvenih mreža marke Škoda: YouTube i X.