Nakon podržavljenja.

1946. godine tvrtka Škoda je podržavljena te je okviru tadašnje nacionalno-ekonomske i političke podjele rada zadužena za proizvodnju osobnih vozila. Unatoč podržavljenju, tvrtka je s dodatnim modelima vozila poput Spartaka, Octavije i Felicije uspjela očuvati relativno dobar standard, koji međutim krajem šezdesetih godina nije mogao u potpunosti pratiti vrlo brzi tehnički razvoj u zapadnom svijetu.

1939. - 1945. - Hermann-Göring-Werke.

Dioničko društvo za automobilsku industriju Škoda (kratica ASAP) postalo je sastavni dio njemačke tvrtke Hermann-Göring-Werke i moralo se u potpunosti orijentirati na proizvodnju ratne opreme. Osim proizvodnje pojedinih dijelova oružja, u gradu Mlada Boleslav su za vrijeme Drugog svjetskog rata uglavnom montirane različite vrste terenskih vojnih vozila, tzv. džipova te teška vučna vozila. 

1930. - nakon svjetske gospodarske krize.

1930. godine je proizvodnja automobila u okviru Škoda koncerna ponovno odvojena u samostalno Dioničko društvo za automobilsku industriju (kratica ASAP). Nakon svjetske gospodarske krize tvrtka je s novim tipom vozila Popular ostvarila novi uspjeh.

1925. - spajanje s tvrtkom Škoda.

U dvadesetima je uslijedilo spajanje s jakim industrijskim partnerom, kako bi se omogućilo dokazivanje na tržištu i modernizacija proizvodnje, koja je tada obuhvaćala mnoštvo tipova osobnih i teretnih motornih vozila, autobusa, zrakoplovnih motora i poljoprivrednih strojeva. 1925. godine tvrtka se spojila sa Škodinim tvornicama iz Pilsena, što je za posljedicu imalo kraj marke Laurin & Klement. 

1907. - dioničko društvo.

Proizvodnja se povećala i uskoro je prerasla okvire obiteljskog poduzeća, tako da su osnivači tvrtke 1907. godine inicirali transformaciju u dioničko društvo. Međunarodni karakter sve je više dolazio do izražaja - kako izvana tako i iznutra. Tvornica se mogla dalje širiti, a nakon 1914. godine sudjelovala je u proizvodnji ratne opreme.

1905. - prvi automobili.

Nakon prvih pokušaja na prijelazu stoljeća, 1905. godine uslijedila je proizvodnja automobila. Prvi automobil, Voiturette A, postao je prodajni hit i pojam za češkog automobilskog klasika. Ovaj automobil osigurao je tvornicama Laurin & Klement stabilnu poziciju na tržištu motornih vozila, koje se razvijalo na međunarodnoj razini.

1895. - od bicikla do motocikla.

U tjednu prije Božića 1895. godine mehaničar Vaclav Laurin i trgovac knjigama Vaclav Klement pokrenuli su proizvodnju bicikala u češkom gradu Mlada Boleslav. Bicikle su u tada nacionalno obilježenoj atmosferi na izmaku 19. stoljeća nazvali "Slavia". Nekoliko godina kasnije, 1899. godine, tvrtka Laurin & Klement započela je s proizvodnjom motocikala.

Škodino putovanje kroz vrijeme.

Povijest Škode, trećeg najstarijeg proizvođača automobila na svijetu, vrlo je dojmljiva i puna događaja. Krenite s nama na putovanje kroz vrijeme, koje traje već više od 100 godina i sadrži mnoštvo zanimljivih trenutaka.