Ova stranica koristi kolačiće (eng. Cookies) da bi stranicu mogli prilagoditi vašim potrebama. Daljnjim korištenjem stranica potvrđujete svoju suglasnost sa korištenjem kolačića.
Prihvati i nastavi
Modeli

24.09.2019

AND THE OTTOCAR GOES TO...

Idejom CATCH THE ARROW ("Uhvati strelicu") ne samo da su kolege iz Austrije u 2018. godini uspjeli postaviti spektakularan svjetski rekord već su s ovim spotom osvojili i prvo mjesto na ljestvici YouTube reklamnih video spotova u 2018. godini u Austriji.

Sada, tek nešto više od godine dana nakon ovog jedinstvenog pokušaja obaranja svjetskog rekorda, mogu se veseliti još jednoj nagradi zahvaljujući ideji CATCH THE ARROW. U sklopu Međunarodnog salona automobila (IAA) u Frankfurtu osvojili su prestižnu zlatnu nagradu "Ottocar" u kategoriji "Društveni mediji i kratki video spotovi" (eng. "Social Media & Short Videos") u okviru festivala AutoVision. 

UHVATI STRELICU