Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Modeli

24.09.2019

AND THE OTTOCAR GOES TO...

Idejom CATCH THE ARROW ("Uhvati strelicu") ne samo da su kolege iz Austrije u 2018. godini uspjeli postaviti spektakularan svjetski rekord već su s ovim spotom osvojili i prvo mjesto na ljestvici YouTube reklamnih video spotova u 2018. godini u Austriji.

Sada, tek nešto više od godine dana nakon ovog jedinstvenog pokušaja obaranja svjetskog rekorda, mogu se veseliti još jednoj nagradi zahvaljujući ideji CATCH THE ARROW. U sklopu Međunarodnog salona automobila (IAA) u Frankfurtu osvojili su prestižnu zlatnu nagradu "Ottocar" u kategoriji "Društveni mediji i kratki video spotovi" (eng. "Social Media & Short Videos") u okviru festivala AutoVision. 

UHVATI STRELICU