Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Modeli

2004. - Novo izdanje uspješne Octavije.

Octavia II briljira svježim dizajnom, većom unutrašnjošću i prtljažnikom kao i najsuvremenijom tehnikom. Elegantni, bezvremenski dizajn, visoka kvaliteta i izvrsna obrada su impresivni.

2002. - Fabia i Octavia Praktik.

ŠKODINA gradska dostavna vozila. Nakon višegodišnje stanke ŠKODA ponovno nudi gospodarska vozila kojima se mogu ostvariti porezne olakšice. I Fabia kao i Octavia mogu se nabaviti kao gradska dostavna vozila pod nazivom Praktik.

2002. - SUPERB. Novi ŠKODIN vrhunski model.

Novi Superb predstavlja povratak ŠKODE u višu klasu automobila. Pritom elegantni dizajn, dobro osmišljeni detalji, izvrsni materijali i jedinstvena ponuda prostora simboliziraju ŠKODINU svijest u pogledu kvalitete.  Sa svoja tri modela Fabia, Octavia i Superb marka se ubraja u najuglednije proizvođače automobila i pritom se, kao već i na početku proizvodnje prije 100 godina, opredjeljuje za najsuvremeniju tehniku.

2001. - FABIA u limuzinskoj izvedbi zaokružuje ponudu modela FABIA.

Nakon kompaktne izvedbe i kombija Fabia se sada isporučuje i kao limuzina.  Time se zaokružuje ponuda modela Fabia. Pomoću dvaju modela Octavia i Fabia ŠKODI je uspjelo katapultirati se u krug etabliranih proizvođača automobila. U međuvremenu ŠKODA zauzima čak senzacionalno treće mjesto u austrijskoj statistici registracije novih vozila. 

2000. - FABIA Combi. Veliki automobil u maloj klasi.

Godinu dana nakon kompaktne izvede mala ŠKODA sada je raspoloživa i u kombi verziji. Tako je ŠKODA po prvi puta i u klasi malih automobila zastupljena kombi verzijom. Fabiju Combi, koja brzo osvaja srca Austrijanaca, karakteriziraju velika ponuda prostora i elegancija.

1999. - FABIA predstavlja novu klasu.

S uvođenjem Fabije, koja se po prvi puta proizvodi na novoj platformi, ŠKODA ulazi i u klasu malih automobila i pri tome definira nova mjerila. Zahvaljujući ovom novom standardu Škodi se dodjeljuje nagrada "Goldene 1" (zlatna jedinica) časopisa Auto Bild u Austriji kao i mnogobrojne druge nagrade.

1998. - ŠKODA po prvi puta proizvodi 400.000 vozila

ŠKODA po prvi puta proizvodi 400.000 vozila godišnje koja se izvoze u 70 zemalja diljem svijeta. Ovoj impresivnoj brojci doprinio je uspješni model Octavia, koji je te godine dopunjen Combi verzijom.

1996. - ŠKODA u novim dimenzijama.

Koncem travnja 1996. slavila se proizvodnja milijuntog vozila ŠKODA od petogodišnjeg postojanja zajedničkog poduzeća. Istodobno se etablirala druga linija modela u srednjoj klasi (Octavia) i izgradila potrebna nova montažna hala (modularna tvornica) projektirana prema najsuvremenijim standardima.

1991. - Spajanje s Volkswagenom.

Nakon političke tranzicije 1989. godine ŠKODA iz mjesta Mlada Boleslav krenula je u potragu za jakim stranim partnerom pod novim uvjetima tržišnog gospodarstva, a s ciljem da poduzeće dugoročno osigura i ponovno učini međunarodno konkurentnim. U prosincu 1990. češka se vlada odlučila za Volkswagen te je 16. travnja 1991. s radom započelo novo zajedničko poduzeće pod imenom ŠKODA automobilova a. s. Dotadašnja serija modela 1994. godine zamijenjena je ŠKODOM Felicijom, koja je u pogledu kvalitete i stylinga odgovarala međunarodnim mjerilima te je proizvedena ukupno u preko 1,4 milijuna primjeraka.