Svi podaci koje ste tražili

Tehničke specifikacije modela Škoda Enyaq

Dimenzije vozila

Abmessungen des Škoda Superb Combi in Frontansicht
Abmessungen des Škoda Superb Combi in Heckansicht
Abmessungen des Škoda Superb Combi von oben

Sigurnost

Sigurnosne značajke

Škoda Enyaq jamči sigurnost bez kompromisa. Pored već opisanih sigurnosnih sustava, značajke u nastavku također su dostupne serijski ili opcijski:

Isofix i Top Tether sidrišne točke za pričvršćivanje dječje sjedalice u drugom redu vanjskih bočnih sjedala te alternativno na suvozačevom sjedalu.

› Za razliku od regulacije razmaka, koja održava postavljenu brzinu, ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju bilo kojom brzinom do, no ne više od, zadane vrijednosti.

ABS sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja u nuždi ili tijekom kočenja na skliskim površinama.

› Povećanjem kočionog tlaka, pomoć pri kočenju HBA pomaže vozačima u situacijama u kojima je neizbježno kočenje u nuždi. To može značajno smanjiti potrebni zaustavni put.

EBD automatski optimizira kočioni tlak i cjelokupnu ravnotežu kočenja te sprječava prekomjerno kočenje prednjim kotačima.

RBC (Regenerative Braking Control) sprječava blokiranje pogonskih kotača do kojeg može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.

ASR osigurava glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja kotača na skliskim površinama.

EDL pomaže kod ubrzavanja ili vožnje uzbrdo sa slabom trakcijom pod jednim od pogonskih kotača.

TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču s vlastitom upravljačkom jedinicom. Sustav radi na principu kočenja jednog ili više kotača uz istovremeno smanjenje momenta elektromotora prema potrebi. Sustav TSA intervenira i pomaže stabilizirati vozilo i prikolicu.

XDS+ pomaže vozaču u oštrim zavojima i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tijekom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u osnovi simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala trakcija i dinamika vožnje u zavojima. Kao rezultat toga, vozilo će kroz zavoje prolaziti puno sigurnije i prirodnije.

Kontrola tlaka u gumama TPM+ stalno obavještava vozača o tlaku u gumama.

› Funkcija Autohold sprječava neželjeno pomicanje vozila (bez obzira na nagib ceste) tijekom zaustavljanja ili kretanja, a da pri tome ne postoji potreba za pritiskanjem papučice kočnice. Kočnice se otpuštaju automatski

kada vozač pritisne papučicu gasa. Pomoću funkcije Autohold kočnice djeluju na obje osovine.

Pogon i sustav upravljanja

Pogon na sve kotače

Električni motor postavljen na stražnjoj osovini može se upotpuniti drugim električnim motorom na prednjoj osovini. To Enyaq pretvara u model s pogonom na sve kotače.

Pogon na prednje kotače aktivira se i deaktivira u potpunosti automatski, a vozači mogu utjecati na ponašanje pogonskog sustava na sve kotače do određene mjere, odabirom modusa vožnje – Sport, Eco, Comfort, Normal ili Traction.

Pogon na sve kotače 4×4 upotrebljava samo malo više energije od pogona na stražnje kotače. Ova dodatna potrošnja energije uglavnom se može pripisati dodatnoj težini koju vozilu daje prednji motor. Ovaj dizajn pogona na sve kotače je energetski učinkovitiji od uobičajenog sa središnjim međuosovinskim diferencijalom i univerzalnim zglobom.

Pogon na sve kotače dostupan je samo s najvećom (82 kWh) baterijom.

Adaptivna regulacija voznog postroja (Dynamic Chassis Control) s odabirom modusa vožnje (Driving Mode Select)

Za maksimalan užitak u vožnji model Enyaq možete opremiti adaptivnom regulacijom voznog postroja (Dynamic Chassis Control) uključujući odabir modusa vožnje (Driving Mode Select). Zahvaljujući tome vozilo nudi nekoliko modusa koji mijenjaju tvrdoću amortizera i druge postavke vozila. Preinaka vozila iz komfornog, opuštenog modusa u dinamični, sportski vrlo je jednostavna, pritiskom na gumb.

Adaptivna regulacija voznog postroja (Dynamic Chassis Control) neprestano nadzire, procjenjuje i reagira na trenutačno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) te prilagođava karakteristike amortizacije ovisno o odabranom načinu rada za svaki kotač pojedinačno i neovisno.

Sportski vozni postroj

Sportski vozni postroj ima krući ovjes s oprugama upotpunjenim specifičnim sportskim amortizerima koji omogućuju izvanrednu reakciju i dinamičnu vožnju. 15 je mm niži od prednje osovine i 10 mm niži od stražnje osovine.

Rekuperacijsko kočenje

Rekuperacijsko kočenje postupak je u kojem se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, a koja se zatim pohranjuje u visokonaponsku bateriju. Stoga, učinkovito upotrebljava energiju i pomaže povećati doseg električnog vozila djelomičnim punjenjem baterije u vožnji.

Rekuperacijsko kočenje odvija se u raznim situacijama tijekom vožnje te ima nekoliko modusa koje je moguće promijeniti u bilo kojem trenutku. Intenzitet sile regeneracijskog kočenja vozač može postaviti manualno ili ga automatski postavlja upravljački uređaj vozila.

Progresivni upravljač

Ova značajka modelu Enyaq omogućuje bolje rukovanje i agilnost u zavojima.

Samobrtveće gume

Vozilo je serijski opremljeno kompletom za popravak guma ili gumama za trenutačno brtvljenje oštećenog profila gume bez gubitka tlaka, serijska oprema za kotače od 20" i 21".