Ova stranica koristi kolačiće (Cookies) koji nam pomažu da vam pružimo bolje korisničko iskustvo.
Prihvati i nastavi
Modeli

Details

ŠKODA KODIAQ

Dimenzije

KODIAQ je prvo vozilo marke ŠKODA koje nudi dovoljno mjesta za sedam putnika. 

Duljina KODIAQA leži između duljine Octavije i Superba, ali je predvodnik u segmentu SUV vozila što se tiče ponude prostora. S međuosovinskim razmakom od 2.971 mm i širinom traga od 1.586 mm sprijeda i 1.576 mm straga ponuda prostora za putnike i prtljagu dobiva potpuno novu dimenziju.    

Dimenzije vozila s 5 sjedala
Dimenzije vozila s 7 sjedala

Sigurnost

Multikolizijska kočnica

Kočnica se aktivira kada senzori (senzori zračnih jastuka, senzori ubrzanja i tlačni senzori) prepoznaju sudar. Pritom ESC sustav automatski usporava vozilo do brzine od 10 km/h. Kako bi upozorio ostale sudionike u prometu, nakon zaustavljanja vozila sustav aktivira upozoravajuće žmigavce, a stop svjetla trajno svijetle. Vozač u svakom trenutku svojom intervencijom može prekinuti regulaciju sustava. Nakon što pritisne papučicu gasa, regulacija kočenja se prekida. 

Upozorenje na razmak uključujući City funkciju kočenja u nuždi

Upozorenje na razmak nakon dostizanja brzine od 30 km/h pomoću radarskih senzora prepoznaje kritičan razmak u odnosu na vozila ispred i upozorava vozača akustičnim signalom i putem napomene na kombiniranom instrumentu na moguće sudare. Ako vozač ne reagira, sustav ga još jednom jednokratnim kočionim impulsom upozorava da prijeti nalijetanje na vozilo ispred.  Nakon pritiskanja papučice gasa odmah je na raspolaganju puna sila kočenja. U suprotnom upozorenje na razmak inicira automatsko kočenje. Ako sila kočenja nije dovoljna, sustav je povećava, tako da se vozilo može zaustaviti prije sudara (automatsko puno kočenje).

Sustav prepoznavanja pješaka koji se po prvi puta uvodi u KODIAQU funkcionira u području brzine od 10 do 60 km/h. Sustav skenira dionicu ispred vozila. Ako prepozna osobe, sustav može automatski zakočiti i po potrebi potpuno zaustaviti vozilo. Na taj se način drastično povećava sigurnost pješaka.  Sustav dodatno na brzinama višim od 40 km/h upozorava vozača na moguće kolizije. 

Vožnja

Pogon na sve kotače

Zahvaljujući lamelnoj spojci pogona na sve kotače snaga se raspoređuje na pojedine osovine u ovisnosti o zahtjevima brzine i vuče. Lamelna spojka pritom preuzima raspodjelu pogonske sile na stražnje kotače i na sve kotače usmjerava optimalni okretni moment. Pritom upravljačka jedinica kontinuirano izračunava idealni okretni moment za stražnju osovinu i prilagođava tlak koji djeluje na lamele spojke. Rezultat je najbolja vuča i na teškim podlogama kao što su blato i snijeg. 

Tehnologije

Aktivni menadžment cilindara (ACT)

Za vrijeme vožnje u područjima broja okretaja između 1.400 i 4.000 o/min i na brzinama do 130 km/h moguće je neovisno o uključenom stupnju prijenosa deaktivirati dva od četiri cilindra, a da se to uopće ne primijeti. Na taj se način optimizira učinkovitost motora. 

Start-Stop sustav

Osnovna ideja start-stop sustava je ta da se motor isključi svaki put kada ne mora raditi. Stoga je ovaj sustav posebice u gradskom prometu od velike koristi, jer značajno smanjuje potrošnju goriva. 

Preporučeni stupanj prijenosa

Pravilnim stupnjem prijenosa moguće je uštedjeti mnogo goriva i istovremeno povećati komfor vožnje. Manjom brzinom rada motora smanjuje se potrošnja i stvara manje buke. Preporučeni stupanj prijenosa pojavljuje se dobro vidljivo za vozača s vlastitim simbolom u gornjem desnom kutu zaslona.   

Selektivna katalitička redukcija SCR

SCR znači da su takvi motori opremljeni složenim sustavom za naknadnu obradu ispušnih plinova u više stupnjeva (dizelski filtar za čestice i SCR katalizator). SCR katalizator pretvara dušikov oksid (NOx) bez stvaranja neželjenih dodatnih komponenti selektivno u dušik (N2) i vodu (H2O).  

Ova stranica je dodatni dio stranice koja se otvara. Kliknite na gumb/polje kako biste dospjeli na tu stranicu.

Natrag na otvorenu stranicu