Modeli

Tehnologija modela Škoda Superb Combi

Bogat izbor motora

Škoda Superb Combi nudi učinkovite dizelske i benzinske 4-cilindrične motore dostupne u nekoliko varijanti snage, uvijek u kombinaciji s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG, prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače, koji zadovoljavaju najnovije norme za ispušne plinove. 

Tehnologija modela Škoda Superb Combi

Pogon na sve kotače

Superb Combi nastavlja s ponudom benzinskih i dizelskih motora pri čemu najsnažnije verzije oba tipa motora na izgaranje uvijek dolaze u kombinaciji s pogonom na sve kotače. Sustav pogona na sve kotače s elektronički upravljanom višelamelnom spojkom prilagođava se najmanjoj promjeni pod kotačima modela Superb Combi u milisekundama. To poboljšava upravljanje i povećava sigurnost.

Tehnologija modela Škoda Superb Combi

Adaptivna regulacija voznog postroja Plus (DCC Plus)

Superb Combi nudi opciju adaptivne regulacije voznog postroja Plus (DCC Plus) sljedeće generacije s odabirom modusa vožnje. DCC Plus vozačima omogućuje prilagodbu rukovanja vozilom u skladu s njihovim željama na ljestvici opcija od Sport do Comfort - à-la-carte postavke voznog postroja. Nova generacija nudi brže upravljanje amortizerima i širi raspon karakteristika prigušenja, što ćete primijetiti prema poboljšanoj dinamici vožnje i komforu.

Tehnologija modela Škoda Superb Combi

Progresivni upravljač

Progresivni upravljač kombinira dinamično upravljanje vozilom - kako vozači ne bi morali stalno pomicati ruke po kolu upravljača - s jednostavnim manevriranjem (u gradskom prometu ili pri parkiranju) pod većim kutem okretanja kola upravljača.

Tehnologija modela Škoda Superb Combi

Automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG

Automatska promjena stupnjeva prijenosa osnova je jednostavnog upravljanja. 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG dolazi sa svim motorima kao dio serijske opreme osim s plug-in hibridnim pogonskim sklopom koji je opremljen 6-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG. Ključna je prednost sposobnost glatke i munjevite promjene brzina pri istovremeno niskoj potrošnji goriva.

Ova stranica je dodatni dio stranice koja se otvara. Kliknite na gumb/polje kako biste dospjeli na tu stranicu.

Natrag na otvorenu stranicu