Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Modeli

Filozofija marke Što zastupamo - u što vjerujemo.

Weiter
k

Filozofija marke

ŠKODA je automobilska marka s dinamičnim razvojem koja se na hrvatskom, ali i na europskom i svjetskom tržištu predstavlja sa svojim pouzdanim, sigurnim i udobnim automobilima s najvećom kvalitetom i izvrsnim omjerom uloženog i dobivenog. Tako se automobili marke ŠKODA do sada izvoze u više od 100 zemalja, pri čemu se svake godine ukupno proizvede i kupcima isporuči više od 800 000 vozila.

S dolaskom Volkswagen koncerna 1991. godine došlo je do odgovarajućeg transfera know-how znanja zajedno s velikim investicijama. Na taj je način ŠKODA mogla ostvariti presudan tehnički napredak. Danas ŠKODA spaja tradicionalne vrijednosti i kreativnu funkcionalnost sa svježim, dinamičnim dizajnom. Pritom se međutim i dalje velika važnost pridaje samostalnosti marke.

Visoka tehnička kompetencija, razvojni rad usmjeren na tržište i proizvodnju te napredna tehnologija proizvodnje odražavaju se u izvrsnoj kvaliteti vozila marke ŠKODA. Bazirajući se na tome, ŠKODA pokušava ostati i dalje kreativna, bezvremenska i moderna marka te ispuniti sve želje kupaca - aktivno i orijentirano prema budućnosti. Pritom u središtu naših aktivnosti stoje otvorenost i iskrenost jednako kao i kontinuirano i potpuno zadovoljstvo kupaca koje dolazi do izražaja putem temeljne vrijednosti Human Touch.

Gdje počinje dizajn automobila?

Prije nego što razvijemo automobil, najprije razmišljamo o snovima naših kupaca. Što ljudi uistinu žele imati? Automobil po njihovoj mjeri. Mi iz ŠKODE uvijek smo u pokretu. ŠKODA Simply Clever.