Za najbolje moguće iskustvo na mrežnim stranicama
Ova stranica koristi kolačiće radi pružanja najboljeg korisničkog iskustva. Daljnjim korištenjem naše stranice prihvaćate upotrebu naših kolačića (strogo neophodni kolačići). Kolačići za koje je potrebna privola (analitički kolačići, funkcionalni kolačići, kolačići za personalizirane sadržaje) postavit će se tek nakon njezinog aktiviranja. Ako date svoju privolu za korištenje kolačića, identifikacijske podatke obrađivat će naši partneri (ponuditelji usluga za kolačiće i IT pružatelji usluga). Za ovu internetsku stranicu i kolačiće odgovorno je društvo Porsche Croatia d.o.o. Dodatne informacije o korištenim kolačićima i načinu njihovog deaktiviranja možete pronaći u našoj
Aktiviraj sve kolačiće
Modeli

Prekretnice u motosportu

Porijeklo bicikla

Laurin i Klement započeli su svoju prvu međunarodnu utrku 1901. godine s impresivnim rezultatom. Njihovi su motocikli pobjeđivali zahvaljujući dinamici i pouzdanosti. 1905. godine Václav Vondřich (poznat također kao "Putujući kovač") završio je čuvenu dourdansku utrku 9 minuta prije dobitnika srebrne medalje. Vozio je dvocilindrični tvornički model veličine 693 ccm koji je prikazan gore na slici.

Prekretnice u motosportu

Prvi Monte Carlo

Modeli Monte Carlo predstavljaju hommage povijesti motosporta marke ŠKODA dužoj od sto godina. Češka je marka prvi put sudjelovala u utrci "Monte" 1936. godine. Model ŠKODA Popular odmah je zauzeo pobjedničko postolje osvojivši drugo i treće mjesto u svojoj kategoriji. Kako bi proslavila ovaj uspjeh, ŠKODA je krajem 1930-ih godina ponudila posebno izdanje svog coupéa Monte Carlo.     

Prekretnice u motosportu

Monte Carlo Double

Legendarni "RS" bio je jedan od najuspješnijih trkaćih automobila svog vremena. Model ŠKODA 130 RS upisao je čitav niz pobjeda, uključujući "Double" na utrci Monte Carlo '77. Najveća brzina 4-cilindričnog modela 130 RS s 1,3 l i 139 KS iznosila je 200 km/h. Serijska verzija izvanrednog modela "RS" - 110 R coupé - bila je dostupna i kupcima.    

Prekretnice u motosportu

Prvi trkaći automobil marke ŠKODA

S modelom ŠKODA OCTAVIA WRC predstavljenim 1999. godine tvornica je prvi put ušla u svjetsku rang listu Svjetskog prvenstva u reliju (WRC). OCTAVIA WRC postigla je najveći uspjeh na najtežem dugoprugaškom reliju na svijetu, Safari reliju u Keniji: godine 2001. njemački tvornički vozač Armin Schwarz zauzeo je izvrsno treće mjesto zajedno sa svojim suvozačem Manfredom Hiemerom. 

Prekretnice u motosportu

Hommage povijesti motosporta

Pravi pobjednik - FABIA R5 evo - dokazuje svoje kvalitete na stazi. Automobili iz Mlade Boleslavi ponovno su simbol izvanredne snage, pouzdanosti i dugog vijeka trajanja, kao što su to činili i u vrijeme osnivača tvrtke... Vrline u kojima svaki vozač marke ŠKODA može uživati. 

Ova stranica je dodatni dio stranice koja se otvara. Kliknite na gumb/polje kako biste dospjeli na tu stranicu.

Natrag na otvorenu stranicu