Sigurnost
Sigurnosne značajke
Škoda Fabia jamči sigurnost bez kompromisa. Pored već opisanih sigurnosnih sustava, značajke u nastavku također su dostupne serijski ili opcijski:
› Isofix i Top Tether sidrišne točke za pričvršćivanje dječje sjedalice na sjedalo suvozača i vanjska bočna sjedala u drugom redu.
› Za razliku od regulacije razmaka, koja održava postavljenu brzinu, ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju bilo kojom brzinom do, no ne više od, zadane vrijednosti.
› ABS sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja u nuždi ili tijekom kočenja na skliskim površinama.
› Povećanjem kočionog tlaka, pomoć pri kočenju HBA pomaže vozačima u situacijama u kojima je neizbježno kočenje u nuždi. To može značajno smanjiti potrebni zaustavni put.
› EBD automatski optimizira kočioni tlak i cjelokupnu ravnotežu kočenja te sprječava prekomjerno kočenje prednjim kotačima.
› MSR sprječava blokiranje pogonskih kotača do kojeg može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.
› ASR osigurava glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja kotača na skliskim površinama.
› EDL pomaže kod ubrzavanja ili vožnje uzbrdo sa slabom trakcijom pod jednim od pogonskih kotača.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču s vlastitom upravljačkom jedinicom. Sustav radi na principu kočenja jednog ili više kotača uz istovremeno smanjenje momenta motora prema potrebi. Sustav TSA intervenira i pomaže stabilizirati vozilo i prikolicu.
› XDS+ pomaže vozaču u oštrim zavojima i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tijekom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u osnovi simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala trakcija i dinamika vožnje u zavojima. Kao rezultat toga, vozilo će kroz zavoje prolaziti puno sigurnije i prirodnije.
› Kontrola tlaka u gumama TPM+ stalno obavještava vozača o tlaku u gumama.
› Trepteća stop svjetla smanjuju opasnost od sudara straga, osobito tijekom približavanja zastojima na autoputu ili naglog kočenja pred neočekivanom preprekom.
Sportski vozni postroj
Opruge sportskog voznog postroja ugođene s drugačije, a razmak od tla smanjen je za 15 mm. Zahvaljujući nižem težištu i različitim karakteristikama ovjesa postoji više mogućnosti za dinamičnu vožnju.
Paket za loše ceste
Zaštita voznog postroja može se dodatno poboljšati zahvaljujući paketu za loše ceste koji uključuje:
› specifične opruge i ovjes podižu vozni postroj ukupno za 15 mm, povećavajući razmak od tla za 9 mm.
› ojačana donja maska motora nudi dodatnu zaštitu od mehaničke štete.
Rezervni kotač
Serijski komplet za popravak guma može se opcijski zamijeniti:
› čeličnim rezervnim kotačem manjih dimenzija
› rezervnim čeličnim kotačem uobičajenih dimenzija (samo za kotače od 14” i 15”)