INFORMACIJE O PRISTUPAČNOSTI

Ove informacije o pristupačnosti sastavila su društva Škoda Auto a.s. i Porsche Croatia d.o.o. (u daljnjem tekstu: „mi”) u skladu s Direktivom (EU) 2019/882 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2019. o zahtjevima za pristupačnost proizvoda i usluga te Zakonom o zahtjevima za pristupačnost proizvoda i usluga (u daljnjem tekstu: „Zakon o zahtjevima za pristupačnost”).

Želimo da naše digitalne usluge budu pristupačne širokoj paleti kupaca, uključujući one s invaliditetom i drugim funkcionalnim ograničenjima. Zbog toga ih kontinuirano ažuriramo kako bi bile u skladu sa zahtjevima za pristupačnost na temelju važećeg zakonodavstva, standarda, tehničkih specifikacija te zahtjeva najnovijih najboljih iskustava.

Ove informacije o pristupačnosti daju opći pregled funkcioniranja naših usluga, opisuju kako ispunjavamo zahtjeve za pristupačnost te uključuju informacije za kontakt za sve koje imaju pitanja o pristupačnosti naših usluga. Te su informacije navedene u skladu s člankom 15. Zakona o zahtjevima za pristupačnost.

A. OPĆI OPIS USLUGA

Mi smo pružatelj usluga e-trgovine u smislu značenja Zakona o zahtjevima za pristupačnost. To znači da naše društvo ima pravo zaključivanja ugovora na daljinu putem naše web stranice ili mobilnih aplikacija bez Vaše fizičke prisutnosti.

Ove informacije o pristupačnosti važeće su za sljedeće web stranice i mobilne aplikacije te za usluge e-trgovine koje putem njih pružamo:

a) Škoda ID

Škoda ID digitalni je korisnički račun koji pojedinim korisnicima omogućuje pristup našim mrežnim uslugama. Usluga omogućuje centraliziranu prijavu u digitalne funkcije vozila te web i mobilnu aplikaciju MyŠkoda.

Upotrebom Škoda ID-a korisnici mogu upravljati svojim osobnim profilom, povezati svoj račun s određenim vozilom, aktivirati i upotrebljavati odabrane mrežne funkcije vozila, pristupiti upravljačkim elementima vozila na daljinu (npr. klima-uređaj, zaključavanje),

Usluga se pruža putem web sučelja i mobilne aplikacije.

Ne koristimo se nikakvom specijaliziranom opremom koja bi bila neophodna za pristupanje ovoj usluzi. Korisnici se mogu koristiti vlastitim uređajima (npr. računalom mobilnim telefonom ili tablet računalom) za pristupanje usluzi. Naše digitalno sučelje oblikovano je na način da je interoperabilno s pomoćnim tehnologijama.

b) Škoda Connect

Škoda Connect paket je mrežnih usluga koji služi za povezivanje Vašeg vozila marke Škoda s internetom i Vašim pametnim telefonom, pružajući poboljšanu udobnost i sigurnost te poboljšane infotainment sustave. Usluga nudi funkcije poput ažuriranja informacija o prometu u stvarnom vremenu, pristup vozilu na daljinu (npr. zaključavanje/otključavanje, lokacija parkiranog vozila), pomoći u hitnim slučajevima kao i proaktivnih podsjetnika na servis.

Usluga se pruža putem web sučelja, mobilne aplikacije i ugrađenog infotainment sustava. Pri korištenju uređajima koje pružamo, osiguravamo da njihovi fizički upravljački elementi i softverska sučelja ispunjavaju zahtjeve za pristupačnost te da su kompatibilni s pomoćnim tehnologijama.

c) Mobilna aplikacija MyŠkoda, Škoda Media Room

MyŠkoda digitalni je servis i mobilna aplikacija koja omogućuje korisnicima pristup informacijama o vozilu i upravljanje na daljinu. Putem te usluge korisnici mogu pratiti tehničko stanje vozila, planirati rute, upravljati punjenjem (u slučaju električnog vozila), upotrebljavati povezane usluge (npr. Powerpass) te personalizirati postavke vozila.

Škoda Media Room mobilna je informativna aplikacija posebno namijenjena novinarima, medijima i široj javnosti zainteresiranoj za događanja u vezi s našom markom. Tom uslugom omogućujemo pristup najnovijim priopćenjima za medije, multimedijskim materijalima, podcastima i drugim službenim informacijama o našim proizvodima, inovacijama, rezultatima i aktivnostima.

Ne koristimo se nikakvom specijaliziranom opremom koja bi bila neophodna za pristupanje ovoj usluzi. Korisnici se mogu koristiti vlastitim uređajima (npr. računalom mobilnim telefonom ili tablet računalom) za pristupanje usluzi. Naše digitalno sučelje oblikovano je na način da je interoperabilno s pomoćnim tehnologijama.

B. USKLAĐENOST SA ZAHTJEVIMA ZA PRISTUPAČNOST

Internetske stranice, uključujući povezane mrežne aplikacije i usluge dostupne na mobilnim uređajima, uključujući mobilne aplikacije, funkcije identifikacije i metode za identifikaciju i elektroničke potpise, uočljive su, operabilne, razumljive i stabilne.

Zahtjevi pristupačnosti usklađeni su s usklađenim standardom EN 301 549 i standardom WCAG 2.1.

Za optimalan prikaz i izvedbu upotrebljavajte sljedeće web preglednike:

a) Za web stranice:

  • Chrome 116.0 i noviji
  • Safari 16.0 i noviji
  • Edge 116 i noviji
  • Firefox 116 i noviji

b) Za mobilne aplikacije:

  • Chrome za Android
  • Safari za iPhone

Za optimalan prikaz i izvedbu upotrebljavajte sljedeće operacijske sustave:

  • Windows: 10 i noviji
  • Mac OS: Catalina i noviji
  • iOS: 16.1 i noviji
  • Android: 9.0 i noviji

Web stranica i mobilne aplikacije nisu pristupačne u smislu zakona tamo gdje ne pružamo usluge elektroničke trgovine, odnosno u onim dijelovima web stranice i mobilnih aplikacija koji nisu dio postupka sklapanja ugovora na daljinu s potrošačem (npr. isključivo informativni dijelovi web stranice i mobilnih aplikacija).

Međutim, čak i u tim dijelovima web stranice i mobilnih aplikacija nastojimo ih učiniti pristupačnim najširoj paleti naših kupaca.

C. USLUGE POTPORE

Naše usluge podrške pružaju informacije o pristupačnosti usluga i njihovoj kompatibilnosti s pomoćnim tehnologijama. Sljedeće usluge potpore također su dostupne osobama s invaliditetom:

a) Broj telefona: +385 1 6269 111

b) E-mail: [email protected]

c) Obrazac za kontakt: https://www.skoda.hr/svijet-marke/kontakt/kontakt-obrazac

D. ZVUČNI FORMAT

Ove informacije o pristupačnosti pružamo i u zvučnom formatu. Zvučna verzija informacija o pristupačnosti dostupna je putem naše telefonske linije Infoline.

E. STUPANJE NA SNAGU

Ove informacije stupaju na snagu 28. lipnja 2025.