Svi podaci koje ste tražili

Tehničke specifikacije modela Karoq

Dimenzije vozila

Vanjske i unutrašnje dimenzije, kapacitet prtljažnika.

Sigurnost

Ostale značajke sigurnosti

Škoda Karoq jamči sigurnost bez kompromisa. Sljedeće značajke dostupne su kao serijska ili dodatna oprema:

Isofix i Top Tether sidrišne točke za pričvršćivanje dječje sjedalice u drugom redu vanjskih bočnih sjedala. Isofix je također dostupan na suvozačevu sjedalu.

› Za razliku od regulacije razmaka, koja održava postavljenu brzinu, ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju bilo kojom brzinom do, no ne više od, zadane vrijednosti.

ABS sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja u nuždi ili tijekom kočenja na skliskim površinama.

› Povećanjem kočionog tlaka, pomoć pri kočenju HBA pomaže vozačima u situacijama u kojima je neizbježno kočenje u nuždi. To može značajno smanjiti potrebni zaustavni put.

EBD automatski optimizirani kočioni tlak i cjelokupnu ravnotežu kočenja te sprječava kočenje prednjim kotačima od prekomjernog kočenja.

MSR sprječava blokiranje pogonskih kotača do kojeg može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.

ASR osigurava glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja kotača na skliskim površinama.

EDL pomaže kod ubrzavanja ili vožnje uzbrdo sa slabom trakcijom pod jednim od pogonskih kotača.

TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču s vlastitom upravljačkom jedinicom. Sustav radi na principu kočenja jednog ili više kotača uz istovremeno smanjenje momenta motora prema potrebi. Sustav TSA intervenira i pomaže stabilizirati vozilo i prikolicu.

XDS+ pomaže vozaču u oštrim zavojima i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tijekom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u osnovi simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala trakcija i dinamika vožnje u zavojima. Kao rezultat toga, vozilo će kroz zavoje prolaziti puno sigurnije i prirodnije.

Kontrola tlaka u gumama TPM+ stalno obavještava vozača o tlaku u gumama.

› Opcijska potpora za vožnju nizbrdo (Hill Hold Control) pomaže vozačima tijekom sigurnog kretanja nizbrdo. Sustav se sam aktivira na nizbrdici od pet posto ili više te osigurava jednostavno i sigurno pokretanje na nizbrdici bez upotrebe ručne kočnice. Sustav zadržava vozilo od kotrljanja unazad ili zaustavljanja.

Trepteća stop svjetla smanjuju opasnost od sudara straga, osobito tijekom približavanja zastojima na autoputu ili tijekom naglog kočenja pred neočekivanom preprekom.

Pogon i sustav upravljanja

Pogon na sve kotače

Škoda Karoq dostupan je s elektronički upravljanom višelamelnom spojkom. Vrhunski pogon na sve kotače jamči optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne sigurnosti i ekonomičnu potrošnju.

Raspodjela okretnog momenta na sva četiri kotača odvija se automatski i ovisi o okruženju vožnje. Idealan okretni moment za stražnju osovinu izračunava upravljačka jedinica. Prilagodbe se provode promjenjivim pritiskom na lamele spojke.

Adaptivna regulacija voznog postroja s odabirom modusa vožnje

Za maksimalan užitak u vožnji model Karoq možete opremiti adaptivnom regulacijom voznog postroja (Dynamic Chassis Control) uključujući odabir modusa vožnje. Zahvaljujući tome vozilo nudi nekoliko modusa koji mijenjaju tvrdoću amortizera i druge postavke vozila. Preinaka vozila iz udobnog, opuštenog modusa u dinamični, sportski vrlo je jednostavna, pritiskom na gumb.

Adaptivna regulacija voznog postroja neprestano nadzire, procjenjuje i reagira na trenutačno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) te ovisno o odabranom načinu rada prilagođava karakteristike amortizacije za svaki kotač pojedinačno i neovisno.

Progresivni upravljač

Ova značajka modelu Karoq omogućuje bolje rukovanje i agilnost u zavojima. Progresivni upravljač mijenja omjer ovisno o tome koliko je kotač zakrenut.

Rezervni kotač

Serijski komplet za popravak guma može se opcijski zamijeniti:

› čeličnim rezervnim kotačem uobičajenih dimenzija ili rezervnim kotačem od lakog metala

› čeličnim rezervnim kotačem manjih dimenzija

Podnica prtljažnika modela Karoq je ravna bez udubljenja za rezervni kotač. Bilo koja vrsta rezervnog kotača u vozilu podiže podnicu prtljažnika.