Ostale značajke sigurnosti
Škoda Karoq jamči sigurnost bez kompromisa. Sljedeće značajke dostupne su kao serijska ili dodatna oprema:
› Isofix i Top Tether sidrišne točke za pričvršćivanje dječje sjedalice u drugom redu vanjskih bočnih sjedala. Isofix je također dostupan na suvozačevu sjedalu.
› Za razliku od regulacije razmaka, koja održava postavljenu brzinu, ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju bilo kojom brzinom do, no ne više od, zadane vrijednosti.
› ABS sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja u nuždi ili tijekom kočenja na skliskim površinama.
› Povećanjem kočionog tlaka, pomoć pri kočenju HBA pomaže vozačima u situacijama u kojima je neizbježno kočenje u nuždi. To može značajno smanjiti potrebni zaustavni put.
› EBD automatski optimizirani kočioni tlak i cjelokupnu ravnotežu kočenja te sprječava kočenje prednjim kotačima od prekomjernog kočenja.
› MSR sprječava blokiranje pogonskih kotača do kojeg može doći kada vozač usporava na glatkoj površini.
› ASR osigurava glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja kotača na skliskim površinama.
› EDL pomaže kod ubrzavanja ili vožnje uzbrdo sa slabom trakcijom pod jednim od pogonskih kotača.
› TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču s vlastitom upravljačkom jedinicom. Sustav radi na principu kočenja jednog ili više kotača uz istovremeno smanjenje momenta motora prema potrebi. Sustav TSA intervenira i pomaže stabilizirati vozilo i prikolicu.
› XDS+ pomaže vozaču u oštrim zavojima i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tijekom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u osnovi simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala trakcija i dinamika vožnje u zavojima. Kao rezultat toga, vozilo će kroz zavoje prolaziti puno sigurnije i prirodnije.
› Kontrola tlaka u gumama TPM+ stalno obavještava vozača o tlaku u gumama.
› Opcijska potpora za vožnju nizbrdo (Hill Hold Control) pomaže vozačima tijekom sigurnog kretanja nizbrdo. Sustav se sam aktivira na nizbrdici od pet posto ili više te osigurava jednostavno i sigurno pokretanje na nizbrdici bez upotrebe ručne kočnice. Sustav zadržava vozilo od kotrljanja unazad ili zaustavljanja.
› Trepteća stop svjetla smanjuju opasnost od sudara straga, osobito tijekom približavanja zastojima na autoputu ili tijekom naglog kočenja pred neočekivanom preprekom.
Pogon na sve kotače
Škoda Karoq dostupan je s elektronički upravljanom višelamelnom spojkom. Vrhunski pogon na sve kotače jamči optimalnu dinamiku vožnje, najviši standard aktivne sigurnosti i ekonomičnu potrošnju.
Raspodjela okretnog momenta na sva četiri kotača odvija se automatski i ovisi o okruženju vožnje. Idealan okretni moment za stražnju osovinu izračunava upravljačka jedinica. Prilagodbe se provode promjenjivim pritiskom na lamele spojke.
Adaptivna regulacija voznog postroja s odabirom modusa vožnje
Za maksimalan užitak u vožnji model Karoq možete opremiti adaptivnom regulacijom voznog postroja (Dynamic Chassis Control) uključujući odabir modusa vožnje. Zahvaljujući tome vozilo nudi nekoliko modusa koji mijenjaju tvrdoću amortizera i druge postavke vozila. Preinaka vozila iz udobnog, opuštenog modusa u dinamični, sportski vrlo je jednostavna, pritiskom na gumb.
Adaptivna regulacija voznog postroja neprestano nadzire, procjenjuje i reagira na trenutačno ponašanje u vožnji (kočenje, ubrzanje, skretanje) te ovisno o odabranom načinu rada prilagođava karakteristike amortizacije za svaki kotač pojedinačno i neovisno.
Progresivni upravljač
Ova značajka modelu Karoq omogućuje bolje rukovanje i agilnost u zavojima. Progresivni upravljač mijenja omjer ovisno o tome koliko je kotač zakrenut.
Rezervni kotač
Serijski komplet za popravak guma može se opcijski zamijeniti:
› čeličnim rezervnim kotačem uobičajenih dimenzija ili rezervnim kotačem od lakog metala
› čeličnim rezervnim kotačem manjih dimenzija
Podnica prtljažnika modela Karoq je ravna bez udubljenja za rezervni kotač. Bilo koja vrsta rezervnog kotača u vozilu podiže podnicu prtljažnika.