Svi podaci koje ste tražili

Tehničke specifikacije modela Enyaq

Dimenzije vozila

Vanjske i unutrašnje dimenzije, obujam prtljažnika.

Sigurnost

Sigurnosne značajke

Škoda Enyaq jamči sigurnost bez kompromisa. Pored već opisanih sigurnosnih sustava, značajke u nastavku također su dostupne serijski ili opcijski:

Isofix i Top Tether sidrišne točke za pričvršćivanje dječje sjedalice u drugom redu vanjskih bočnih sjedala. Isofix je također dostupan na suvozačevu sjedalu.

› Za razliku od tempomata, koji održava postavljenu brzinu, ograničenje brzine omogućuje vozaču vožnju bilo kojom brzinom do, no ne više od, zadane vrijednosti.

ABS sprječava blokiranje kotača tijekom kočenja u nuždi ili tijekom kočenja na klizavim površinama.

› Povećanjem kočionog tlaka, pomoć pri kočenju HBA pomaže vozačima u situacijama u kojima je neizbježno kočenje u nuždi. To može značajno smanjiti potrebni kočioni put.

EBD automatski optimizira kočioni tlak i cjelokupnu ravnotežu kočenja te sprječava kočenje prednjim kotačima od prekomjernog kočenja.

ASR osigurava glatko pokretanje i ubrzanje bez proklizavanja kotača na skliskim površinama.

EDL pomaže kod ubrzavanja ili vožnje uzbrdo sa slabom trakcijom pod jednim od pogonskih kotača.

TSA radi kada je vozilo opremljeno originalnom kukom za vuču s vlastitom upravljačkom jedinicom. Sustav radi na principu kočenja jednog ili više kotača uz istovremeno smanjenje momenta motora prema potrebi. Sustav TSA intervenira i pomaže stabilizirati vozilo i prikolicu.

XDS+ pomaže vozaču tijekom oštrih zavoja i osigurava da se vozilo ponaša neutralno tijekom dinamičnog skretanja. Upravljačka elektronika u biti simulira prisutnost samoblokirajućeg diferencijala kako bi se poboljšala trakcija i dinamika vožnje tijekom zavoja. Kao rezultat toga, vozilo će zavoje prolaziti puno sigurnije i prirodnije.

Kontrola tlaka u gumama TPM+ stalno obavještava vozača o tlaku u gumama.

Trepteća stop svjetla smanjuju opasnost od sudara straga, osobito tijekom približavanja zastojima na autoputu ili tijekom naglog kočenja pred neočekivanom preprekom.

Pogon i sustav upravljanja

Pogon na sve kotače

Elektromotor postavljen na stražnjoj osovini može se upotpuniti drugim elektromotorom na prednjoj osovini. To Enyaq pretvara u model s pogonom na sve kotače.

Pogon na sve kotače 4×4 upotrebljava samo malo više energije od pogona na stražnje kotače. Ova dodatna potrošnja energije uglavnom se može pripisati dodatnoj težini koju vozilu daje prednji motor. Ovaj dizajn pogona na sve kotače je energetski učinkovitiji od uobičajenog sa središnjim međuosovinskim diferencijalom i univerzalnim zglobom.

Pogon na sve kotače dostupan je samo s najvećom (82 kWh) baterijom.

Odabir modusa vožnje

Za maksimalan užitak u vožnji model Enyaq serijski je opremljen odabirom modusa vožnje. Zahvaljujući tome vozilo nudi nekoliko načina vožnje koji mijenjaju tvrdoću amortizera i druge postavke vozila. Preinaka vozila iz udobnog, opuštenog modusa u dinamični, sportski vrlo je jednostavna, pritiskom na gumb.

Rekuperacijsko kočenje

Rekuperacijsko kočenje postupak je u kojem se kinetička energija vozila pretvara u električnu energiju, a koja se zatim pohranjuje u visokonaponsku bateriju. Stoga, učinkovito upotrebljava energiju i pomaže povećati doseg električnog vozila djelomičnim punjenjem baterije u vožnji.

Rekuperacijsko kočenje odvija se u raznim situacijama tijekom vožnje te ima nekoliko modusa koje je moguće promijeniti u bilo kojem trenutku. Intenzitet sile regeneracijskog kočenja vozač može postaviti manualno, ili ga automatski postavlja upravljački uređaj vozila.

Progresivni upravljač

Ova značajka modelu Enyaq omogućuje bolje rukovanje i agilnost u zavojima. Progresivni upravljač mijenja omjer ovisno o tome koliko je kotač zakrenut.