Plug-in hibridi Škoda iV

Uživajte u vožnji bez kompromisa

Plug-in hibridni modeli Škoda iV spajaju snagu klasičnog motora s unutarnjim izgaranjem i tišinu električnog motora, uz bateriju koju je moguće puniti kod kuće ili na javnim punionicama. Na kraćim udaljenostima omogućuju dinamičnu, udobnu i ekološki prihvatljivu vožnju u potpuno električnom načinu, smanjujući potrošnju goriva i emisiju štetnih plinova.

Škoda Superb iV

Škoda Superb iV u najnovijoj generaciji dostupan je kao plug-in hibridni model. Pogonski sklop čine 1,5-litarski TSI motor snage 110 kW (150 KS) i elektromotor snage 85 kW, što ukupno daje sistemsku snagu od 150 kW (204 KS). Spajan je sa šesterostupanjskim DSG mjenjačem i prednjim pogonom.

Baterija kapaciteta 25,7 kWh omogućuje električni doseg veći od 120 kilometara prema WLTP standardu. Punjenje je moguće snagom do 11 kW (AC) i do 50 kW (DC), a baterija se od 10 do 80 % može napuniti za oko 26 minuta.

Prostorni prtljažnik ima zapreminu od 485 litara.

Škoda Superb Combi iV

Plug-in hibrid Škoda Superb Combi iV u najnovijoj generaciji koristi isti pogonski sklop kao limuzina: 1,5-litarski TSI motor (110 kW / 150 KS) i elektromotor snage 85 kW, sa ukupnom sistemskom snagom od 150 kW (204 KS). Mjenjač je šesterostupanjski DSG, s pogonom na prednje kotače.

Baterija od 25,7 kWh omogućuje električni doseg veći od 120 kilometara prema WLTP normi. Punjenje je moguće na AC do 11 kW i DC do 50 kW, uz vrijeme punjenja od 10 do 80 % oko 26 minuta.

Prostorni prtljažnik nudi 510 litara zapremine, pružajući više prostora u odnosu na limuzinsku verziju.

Škoda Kodiaq iV

Škoda Kodiaq iV je prvi plug-in hibridni SUV iz Škode, dostupan u najnovijoj generaciji. Pogonski sklop sastoji se od 1,5-litarskog TSI benzinskog motora snage 110 kW (150 KS) i elektromotora snage 85 kW. Ukupna sistemska snaga iznosi 150 kW (204 KS). Povezan je sa šesterostupanjskim DSG mjenjačem i pogonom na prednje kotače.

Litij-ionska baterija kapaciteta 25,7 kWh omogućuje električni doseg veći od 100 kilometara prema WLTP standardu. Punjenje baterije moguće je putem AC punjača snagom do 11 kW ili DC brzog punjača do 50 kW, pri čemu se baterija od 10 do 80 % napuni za otprilike 26 minuta.

Kapacitet prtljažnika hibridnog Kodiaqa iV iznosi 745 litara, što je 165 litara manje u odnosu na standardni model s pet sjedala.

Škoda Superb iV

Škoda Superb iV u najnovijoj generaciji dostupan je kao plug-in hibridni model. Pogonski sklop čine 1,5-litarski TSI motor snage 110 kW (150 KS) i elektromotor snage 85 kW, što ukupno daje sistemsku snagu od 150 kW (204 KS). Spajan je sa šesterostupanjskim DSG mjenjačem i prednjim pogonom.

Baterija kapaciteta 25,7 kWh omogućuje električni doseg veći od 120 kilometara prema WLTP standardu. Punjenje je moguće snagom do 11 kW (AC) i do 50 kW (DC), a baterija se od 10 do 80 % može napuniti za oko 26 minuta.

Prostorni prtljažnik ima zapreminu od 485 litara.

Škoda Superb Combi iV

Plug-in hibrid Škoda Superb Combi iV u najnovijoj generaciji koristi isti pogonski sklop kao limuzina: 1,5-litarski TSI motor (110 kW / 150 KS) i elektromotor snage 85 kW, sa ukupnom sistemskom snagom od 150 kW (204 KS). Mjenjač je šesterostupanjski DSG, s pogonom na prednje kotače.

Baterija od 25,7 kWh omogućuje električni doseg veći od 120 kilometara prema WLTP normi. Punjenje je moguće na AC do 11 kW i DC do 50 kW, uz vrijeme punjenja od 10 do 80 % oko 26 minuta.

Prostorni prtljažnik nudi 510 litara zapremine, pružajući više prostora u odnosu na limuzinsku verziju.

Škoda Kodiaq iV

Škoda Kodiaq iV je prvi plug-in hibridni SUV iz Škode, dostupan u najnovijoj generaciji. Pogonski sklop sastoji se od 1,5-litarskog TSI benzinskog motora snage 110 kW (150 KS) i elektromotora snage 85 kW. Ukupna sistemska snaga iznosi 150 kW (204 KS). Povezan je sa šesterostupanjskim DSG mjenjačem i pogonom na prednje kotače.

Litij-ionska baterija kapaciteta 25,7 kWh omogućuje električni doseg veći od 100 kilometara prema WLTP standardu. Punjenje baterije moguće je putem AC punjača snagom do 11 kW ili DC brzog punjača do 50 kW, pri čemu se baterija od 10 do 80 % napuni za otprilike 26 minuta.

Kapacitet prtljažnika hibridnog Kodiaqa iV iznosi 745 litara, što je 165 litara manje u odnosu na standardni model s pet sjedala.

Isplati li vam se priključni hibrid (PHEV)?

Izaberite model koji vas zanima i usporedite ga s modelom s unutarnjim izgaranjem, odgovorite na nekoliko pitanja i saznajte odgovor.

Rođendanska cijena

Povodom obilježavanja 130. rođendana marke Škoda, novi Superb iV i Kodiaq iV dolaze po posebnoj cijeni.

Koje su prednosti plug-in hibrida?

1. Uspješno spaja najbolje iz oba svijeta

Za kretanje po gradu i okolici u većini slučajeva dovoljna je energija iz kompaktnije litij-ionske baterije koja napaja elektromotor. Kada ta energija nestane ili vozač zatraži maksimalnu snagu, u pogonu sudjeluju oba agregata – elektromotor i motor s unutarnjim izgaranjem. U hibridnom načinu rada oba sustava stalno se nadopunjuju i omogućuju da svaki od njih (posebno motor s unutarnjim izgaranjem) radi u što optimalnijem području okretaja. Na taj način troše najmanje energije za obavljanje zadatka, što rezultira značajnim uštedama.

2. Bez brige

Sustav nikada ne dopušta potpunog pražnjenja baterije, tako da je uvijek dostupna dovoljna količina električne energije za osnovnu pomoć elektromotora. U tom trenutku plug-in hibrid radi kao učinkovit puni hibrid, što znači da i dalje koristi sve prednosti dvostrukog pogona. Kako biste u potpunosti iskoristili potencijal ovih modela, preporučuje se redovito punjenje baterije.

3. Zavidljiva vozna dinamika

Elektromotor već od prvih okretaja pruža izvanredan moment, što se osjeti pri odlučnom ubrzanju pri pretjecanju, glatkom kretanju bez zadrške ili jednostavno uživanju u ubrzanju.

4. Izvanredna udobnost

Među prednostima električnog pogona su tiha vožnja u električnom načinu rada te mogućnost grijanja i hlađenja unutrašnjosti vozila dok stoji.

1. Uspješno spaja najbolje iz oba svijeta

Za kretanje po gradu i okolici u većini slučajeva dovoljna je energija iz kompaktnije litij-ionske baterije koja napaja elektromotor. Kada ta energija nestane ili vozač zatraži maksimalnu snagu, u pogonu sudjeluju oba agregata – elektromotor i motor s unutarnjim izgaranjem. U hibridnom načinu rada oba sustava stalno se nadopunjuju i omogućuju da svaki od njih (posebno motor s unutarnjim izgaranjem) radi u što optimalnijem području okretaja. Na taj način troše najmanje energije za obavljanje zadatka, što rezultira značajnim uštedama.

2. Bez brige

Sustav nikada ne dopušta potpunog pražnjenja baterije, tako da je uvijek dostupna dovoljna količina električne energije za osnovnu pomoć elektromotora. U tom trenutku plug-in hibrid radi kao učinkovit puni hibrid, što znači da i dalje koristi sve prednosti dvostrukog pogona. Kako biste u potpunosti iskoristili potencijal ovih modela, preporučuje se redovito punjenje baterije.

3. Zavidljiva vozna dinamika

Elektromotor već od prvih okretaja pruža izvanredan moment, što se osjeti pri odlučnom ubrzanju pri pretjecanju, glatkom kretanju bez zadrške ili jednostavno uživanju u ubrzanju.

4. Izvanredna udobnost

Među prednostima električnog pogona su tiha vožnja u električnom načinu rada te mogućnost grijanja i hlađenja unutrašnjosti vozila dok stoji.

Sastavite svoje Škoda iV vozilo prema vlastitim željama!

U konfiguratoru prilagodite vozilo svojim potrebama, provjerite cijenu i odmah zatražite informativnu ponudu od ovlaštenog trgovca.

Odvezite odabrani model na probnu vožnju.

Uputite se na probnu vožnju i uvjerite se u brojne prednosti odabranog Škoda modela.

Rezerviraj probnu vožnju

Punjenje nikada nije bilo jednostavnije

Svoje Škoda iV vozilo možete puniti kako u udobnosti vlastitog doma, tako i na javnim punionicama.

Punjenje kod kuće

Plug-in hibrid Škoda iV možete puniti na više načina: na kućnoj punionici, pomoću univerzalne prijenosne punionice, preko industrijske CEE utičnice ili preko Šuko utičnice s punjaćim kabelom MODE 2. Punjenje kod kuće je najisplativiji i najpraktičniji način punjenja vašeg plug-in hibrida Škoda iV.

Punjenje u pokretu

S karticom Powerpass možete pristupiti većini javnih punionica i puniti svoje vozilo praktično bilo gdje. Svi podaci o punjenju i plaćanju dostupni su pregledno u jednoj aplikaciji.

Punjenje kod kuće

Plug-in hibrid Škoda iV možete puniti na više načina: na kućnoj punionici, pomoću univerzalne prijenosne punionice, preko industrijske CEE utičnice ili preko Šuko utičnice s punjaćim kabelom MODE 2. Punjenje kod kuće je najisplativiji i najpraktičniji način punjenja vašeg plug-in hibrida Škoda iV.

Punjenje u pokretu

S karticom Powerpass možete pristupiti većini javnih punionica i puniti svoje vozilo praktično bilo gdje. Svi podaci o punjenju i plaćanju dostupni su pregledno u jednoj aplikaciji.

Želite li saznati više?

Pogledajte katalog za odabrani model.
Katalog Škoda Superb
Katalog Škoda Superb Combi
Katalog Škoda Kodiaq

Produženo jamstvo za visokonaponske baterije vozila PHEV i BEV

Visokonaponska baterija vozila marke Škoda pokrivena je jamstvom od 8 godina ili 160.000 km (ovisno o tome što prije nastupi). Jamstvo se odnosi na nedostatke uzrokovane materijalom ili tvorničkom ugradnjom. U slučaju kvara unutar jamstvenog roka, popravak će biti obavljen putem mreže ovlaštenih Škoda servisera, bez dodatnih troškova za vlasnika. Popravci se izvode korištenjem originalnih rezervnih dijelova, uz pokriće proizvođača ili uvoznika.

Provjerite uvjete produženog jamstva za visokonaponske baterije baterijskih vozila i plug-in hibridnih vozila marke Škoda.

1PHEV = plug-in hibridno električno vozilo / hibridni pogon.

2BEV = baterijsko električno vozilo / električni pogon.

Jamstvo za visokonaponske baterije

Tražite ponudu? Imate pitanje? Slobodno nam se obratite.

Odgovorit ćemo vam što je prije moguće.

Često postavljana pitanja

o plug-in hibridnim vozilima

Plug-in hibrid (PHEV) je vozilo koje kombinira prednosti električnog i benzinskog pogona u jednoj tehnologiji. Za razliku od klasičnog hibrida, plug-in hibrid ima veću bateriju koju je moguće puniti putem vanjskog izvora električne energije, poput kućne punionice ili javnih punionica.

Kod marke Škoda, plug-in hibridni modeli poput Škoda Superb iV i Škoda Kodiaq iV omogućuju svakodnevnu vožnju na kraćim relacijama isključivo na električni pogon – bez emisija, gotovo nečujno i s vrlo niskim troškovima vožnje. Kada se baterija isprazni, vozilo automatski prelazi na učinkovit benzinski motor, čime se osigurava veći doseg i potpuna fleksibilnost za duža putovanja.

Prednosti plug-in hibrida Škoda:

  • Vožnja na električni pogon do 100 km/h bez emisija (ovisno o modelu i uvjetima)
  • Do 100 % električne vožnje u gradskim uvjetima
  • Fleksibilnost zahvaljujući kombinaciji motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora
  • Jednostavno punjenje kod kuće, na poslu ili na javnim punionicama
  • Potencijalno niži troškovi goriva i niže emisije CO₂

Plug-in hibrid je idealno rješenje za sve koji žele iskoristiti prednosti električne mobilnosti u svakodnevnoj vožnji, a istovremeno zadržati slobodu bezbrižnih dužih putovanja.

Besedilo je zelo jasno, tehnično pravilno in primeren pregled hibridnih tehnologij, posebej v kontekstu Škode na Hrvaškem. Lahko naredim samo manjše slogovne izboljšave, da bo še bolj tekoče:

Poluhibrid (MHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle) Poluhibrid koristi elektromotor i mali akumulator koji pomažu benzinskom motoru u određenim fazama vožnje (npr. pri ubrzanju ili pokretanju). Poluhibrid ne može voziti isključivo na električni pogon niti se može puniti putem utičnice. Prednost mu je smanjena potrošnja goriva.

Hibrid (HEV – Hybrid Electric Vehicle) Klasični hibrid kombinira motor s unutarnjim izgaranjem i elektromotor. Baterija se puni isključivo tijekom vožnje, rekuperacijom energije. Električna vožnja moguća je samo na vrlo kratkim relacijama. Punjenje putem utičnice nije potrebno.

Plug-in hibrid (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) Plug-in hibrid kombinira benzinski motor i snažniji elektromotor s većom baterijom, koja se puni putem vanjskog izvora električne energije. Kada se baterija isprazni, automobil automatski prelazi na učinkovit benzinski motor, pružajući maksimalnu fleksibilnost i sigurnost pri vožnji na dužim relacijama.

Na hrvatskom tržištu, u ponudi marke Škoda dostupna su plug-in hibridna (PHEV) vozila, dok poluhibridi (MHEV) i klasični hibridi (HEV) trenutno nisu u ponudi.

Plug-in hibridna vozila (PHEV), poput modela Škoda Superb iV i Škoda Kodiaq iV, predstavljaju idealno rješenje za vozače koji žele uživati u prednostima električne mobilnosti, ali uz sigurnost i fleksibilnost koju pruža klasični motor s unutarnjim izgaranjem.

Glavne prednosti plug-in hibrida Škoda:

  1. Bez emisija u svakodnevnim situacijama Plug-in hibrid omogućuje vožnju isključivo na električni pogon, što znači da možete svakodnevno obavljati kratke gradske relacije bez ispuštanja CO₂ i gotovo bez troškova goriva.
  2. Fleksibilnost za dulja putovanja Kad se baterija isprazni, vozilo automatski prelazi na učinkovit benzinski motor, pružajući potpunu slobodu i sigurnost na dugim putovanjima.
  3. Niži troškovi vožnje Punjenjem baterije kod kuće ili na javnim punionicama smanjuju se ukupni troškovi goriva. Osim toga, troškovi održavanja mogu biti niži zahvaljujući manjem trošenju komponenti zbog elektromotora i regenerativnog kočenja.
  4. Viši stupanj udobnosti i tišine u vožnji Vožnja na električni pogon gotovo je nečujna, što značajno povećava udobnost i kvalitetu svakodnevne mobilnosti, osobito u gradskim sredinama.
  5. Podrška modernim tehnologijama Škoda plug-in hibridni modeli opremljeni su najnovijim sustavima pomoći vozaču, naprednom povezivošću i praktičnim aplikacijama koje omogućuju daljinsko upravljanje punjenjem, klimatizacijom i provjeru statusa vozila putem aplikacije MyŠkoda.
  6. Ekološki doprinos i mogućnost poreznih olakšica Vožnjom na struju smanjujete svoj ugljični otisak, a u nekim zemljama dostupne su porezne ili druge financijske pogodnosti za vlasnike PHEV vozila.

Da, vanjska temperatura i klimatski uvjeti utječu na performanse i učinkovitost baterije u plug-in hibridnim vozilima, kao što su Škoda Superb iV i Škoda Kodiaq iV. To je uobičajena karakteristika svih modernih litij-ionskih baterija, ne samo u automobilima.

Kako klima utječe na bateriju?

  • Zimi: Na niskim temperaturama kapacitet baterije može privremeno biti smanjen, što može rezultirati nešto kraćim električnim dosegom. Također, više energije troši se na grijanje vozila i baterije, što dodatno utječe na domet.
  • Ljeti: Vrlo visoke temperature mogu povećati potrošnju energije jer je potrebno više snage za hlađenje putničke kabine, ali uz moderan sustav hlađenja baterije, utjecaj na performanse ostaje minimalan.

Škoda rješenja za optimalne performanse baterije:

Škoda plug-in hibridni modeli opremljeni su sofisticiranim sustavima termalne regulacije baterije, koji pomažu održavati optimalnu radnu temperaturu bez obzira na vremenske uvjete. Time se produžuje vijek trajanja baterije i osigurava stabilna učinkovitost tijekom cijele godine.

Također, putem aplikacije MyŠkoda moguće je daljinsko predkondicioniranje vozila (hlađenje ili grijanje kabine dok je vozilo spojeno na punjač), što dodatno smanjuje opterećenje baterije tijekom vožnje.

Plug-in hibrid može se puniti iz utičnice, Wallbox sustava ili javne punionice. Većina korisnika puni svoja vozila kod kuće tijekom noći pomoću Wallbox jedinice koja se može postaviti u nadstrešnicu za automobil ili garažu. Drugi mogu puniti svoja vozila na poslu ili na javnim punionicama.

Maksimalna učinkovitost plug-in hibrida postiže se s potpuno napunjenom baterijom, stoga treba uzeti u obzir mogućnost punjenja kod kuće ili na radnom mjestu. Preporučuje se puniti plug-in hibrid što češće kako biste u potpunosti iskoristili dodatni elektromotor.

Važno:

  • Škoda Superb iV nove generacije podržava punjenje na DC (istosmjernim) punionicama putem CCS priključka, što omogućuje brzo punjenje baterije do približno 50 kW.
  • Škoda Kodiaq iV također podržava punjenje na DC punionicama i omogućuje brzo punjenje baterije.
  • Oba modela se mogu puniti i na AC punionicama (izmjenična struja) putem Type 2 priključka, što je prikladno za svakodnevno punjenje.

Škoda plug-in hibridni modeli, kao što su Superb iV i Kodiaq iV, omogućuju vožnju u potpuno električnom načinu rada (EV način) bez emisija, što je posebno praktično u gradskom prometu i na kraćim relacijama.

Prema službenim WLTP podacima:

  • Škoda Superb iV (limuzina i Combi): do 120 km dosega u isključivo električnom načinu rada
  • Škoda Kodiaq iV: do 100 km dosega u isključivo električnom načinu rada

Stvarni domet može varirati ovisno o nekoliko čimbenika:

  • stil vožnje
  • konfiguracija rute (grad, otvorena cesta, autocesta)
  • korištenje klima uređaja ili grijanja
  • vanjska temperatura

Za svakodnevne potrebe poput odlazaka na posao, obavljanja obaveza u gradu ili kraćih izleta, električni domet je više nego dovoljan da značajno smanjite potrošnju goriva i emisije.

Vrijeme punjenja plug-in hibridnih modela Škoda Superb iV i Škoda Kodiaq iV ovisi o načinu punjenja i dostupnoj infrastrukturi.

Mogući načini punjenja:

  • Standardna kućna utičnica (230 V / 2,3 kW) Potpuno punjenje traje otprilike 5 do 6 sati. Idealno za noćno punjenje kod kuće.
  • Wallbox (AC 3,6 – 11 kW) Potpuno punjenje traje oko 3,5 sati pri korištenju Wallbox sustava do 3,6 kW. Napomena: On-board punjač vozila ograničava maksimalnu snagu punjenja na 3,6 kW, pa čak ni snažniji Wallbox neće znatno skratiti vrijeme punjenja.
  • Javne AC punionice (Type 2) Vrijeme punjenja je slično kao i kod kućnog Wallboxa, oko 3,5 sati.
  • DC brzo punjenje Za Škoda Superb iV nove generacije DC brzo punjenje je podržano i omogućuje značajno kraće vrijeme punjenja (do približno 50 kW). Za Škoda Kodiaq iV DC brzo punjenje također je moguće i omogućuje brzo punjenje baterije. Za starije verzije Škoda Superb iV DC brzo punjenje nije podržano.

Preporuke za vlasnike:

Za maksimalnu iskoristivost plug-in hibridnog pogona preporučuje se redovito punjenje:

  • Kod kuće (najbolje tijekom noći)
  • Na radnom mjestu (ako je dostupno)
  • Na javnim AC punionicama, a za Kodiaq iV i DC punionicama

Na taj način ćete najviše koristiti električni način vožnje i značajno smanjiti potrošnju goriva.

  • Parkirajte vozilo i isključite ga.
  • Otvorite poklopac priključka za punjenje, koji se nalazi na prednjem lijevom blatobranu.
  • Spojite kabel prvo u vozilo, zatim u punionicu (kućnu ili javnu).
  • Punjenje će automatski započeti, a status punjenja moći ćete pratiti na instrument tabli i putem aplikacije Škoda Connect.

Plug-in hibridna vozila Škoda, poput modela Superb iV i Kodiaq iV, mogu tijekom vožnje djelomično puniti svoju bateriju. Evo kako to funkcionira:

  • Rekuperacija energije kočenja: Tijekom usporavanja i kočenja elektromotor funkcionira kao generator, pretvarajući kinetičku energiju u električnu, koja se zatim pohranjuje u bateriju. Ova tehnologija pomaže produljiti domet i smanjiti potrošnju goriva.
  • Dopunjavanje baterije motorom s unutarnjim izgaranjem: U određenim uvjetima, benzinski motor može iskoristiti višak snage za dopunu baterije. Međutim, ova funkcija je sekundarna i ne može zamijeniti redovno punjenje.

Važno: Ova dopuna baterije tijekom vožnje ima ograničen kapacitet i ne može zamijeniti redovito punjenje putem utičnice, Wallbox sustava ili javnih punionica. Najveću učinkovitost plug-in hibrida postižete redovitim i potpunim punjenjem baterije.

Jamstvo na visokonaponsku bateriju za Škoda plug-in hibridne modele

Za sve Škoda plug-in hibridne modele, uključujući Superb iV i Kodiaq iV, proizvođač nudi jamstvo na visokonaponsku bateriju u trajanju od 8 godina ili 160.000 kilometara, ovisno o tome što nastupi prije.

Što jamstvo pokriva?

  • Očuvanje kapaciteta baterije unutar određenih granica učinkovitosti
  • Eventualne tvorničke greške i kvarove na visokonaponskoj bateriji

Cilj jamstva je pružiti vlasnicima sigurnost i povjerenje u dugotrajne performanse baterije te stabilnost električnog dometa.

Škoda koristi najnoviju generaciju litij-ionskih baterija, razvijenih za dugotrajnu i pouzdanu upotrebu, čak i u svakodnevnim uvjetima poput urbanih vožnji i čestih punjenja.

Vijek trajanja visokonaponske baterije plug-in hibridnih vozila Škoda Superb iV i Kodiaq iV

Vijek trajanja visokonaponske baterije u plug-in hibridnim vozilima ovisi o nekoliko ključnih čimbenika. Iako su baterije dizajnirane da traju dugi niz godina, pravilnim navikama vožnje i punjenja možete dodatno produžiti njihovu dugovječnost.

Glavni čimbenici koji utječu na vijek trajanja baterije:

  1. Način punjenja Redovito i umjereno punjenje, primjerice preko kućnog Wallboxa ili obične utičnice, povoljnije je za zdravlje baterije nego često korištenje punjača vrlo velike snage. Budući da Škoda plug-in hibridi ne podržavaju DC brzo punjenje, njihova baterija je već zaštićena od potencijalnih negativnih utjecaja tog tipa punjenja.
  2. Temperaturni uvjeti Ekstremno visoke ili niske temperature mogu negativno utjecati na kapacitet i dugoročne performanse baterije. Škoda vozila iV opremljena su sofisticiranim sustavom termičkog upravljanja koji optimizira rad baterije u različitim uvjetima.
  3. Stil vožnje Umjeren i predvidiv stil vožnje, uz čestu upotrebu rekuperacije energije (kočenje motorom), doprinosi očuvanju kapaciteta baterije.
  4. Način upotrebe vozila Redovne kratke vožnje uz redovito punjenje kod kuće ili na poslu idealne su za plug-in hibride. Povremene duže vožnje s korištenjem benzinskog motora ne utječu negativno na zdravlje baterije.

Vozači Škoda plug-in hibrida mogu birati između različitih načina vožnje, ovisno o željenom iskustvu, potrošnji i uvjetima na ruti.

Dostupni načini vožnje:

  1. E-Mode (Električni način rada) Vozilo se pokreće isključivo na električni motor sve dok to dozvoljava stanje baterije i vanjski uvjeti (brzina, snaga, temperatura). Idealno za tihu i ekološku vožnju u gradu i prigradskim područjima.
  2. Hybrid Mode (Hibridni način rada) Automatski kombinira elektromotor i motor s unutarnjim izgaranjem na najučinkovitiji način, ovisno o uvjetima vožnje. Sustav sam odlučuje kada je bolje koristiti električni ili benzinski pogon.
  3. Sport Mode Oba motora rade zajedno kako bi osigurali maksimalnu snagu i dinamične performanse, što je korisno pri pretjecanju ili sportskijoj vožnji.
  4. Battery Hold (Čuvanje baterije) Ova funkcija omogućuje vozaču da sačuva trenutačni nivo napunjenosti baterije za kasniju upotrebu, primjerice pri ulasku u gradske ili niskozemijske zone.

Odabir načina vožnje vrši se putem infotainment sustava ili prekidača Drive Mode Select u vozilu, a status pogona uvijek je jasno prikazan na instrumentnoj ploči i u aplikaciji Škoda Connect.

Ova fleksibilnost daje vozaču potpunu kontrolu nad time kada će voziti ekološki i tiho na struju, a kada će iskoristiti kombiniranu snagu za veću autonomiju.

Škoda plug-in hibridni modeli, poput Superba iV i Kodiaqa iV, pružaju kombinaciju električnog i benzinskog pogona, što jamči veliku fleksibilnost u svakodnevnoj upotrebi i na duljim putovanjima.

Električni domet

U isključivo električnom načinu rada (E-Mode), ovisno o modelu, stanju baterije i uvjetima vožnje, možete očekivati:

  • Škoda Superb iV: do 100 km električnog dometa (WLTP)
  • Škoda Kodiaq iV: do 120 km električnog dometa (WLTP)

Ovaj domet idealan je za svakodnevne gradske i prigradske relacije te kraće izlete bez emisija.

Kombinirani domet (električni + benzinski pogon)

Kada se isprazni baterija ili kad su uvjeti zahtjevniji (dulja putovanja, autocesta), uključuje se 1.5 TSI benzinski motor koji zajedno s elektromotorom osigurava ukupni doseg usporediv s klasičnim vozilom na fosilna goriva.

Bez obzira na udaljenost, uvijek ste sigurni da ćete doći do odredišta, čak i ako nemate pristup punionici.

Škoda plug-in hibridni modeli, poput Superba iV i Kodiaqa iV, idealni su za vozače koji žele spojiti svakodnevnu električnu mobilnost s pouzdanošću benzinskog motora za duža putovanja.

Posebno su prikladni za:

  1. Vozače koji većinu vremena provode u urbanim ili prigradskim uvjetima Električni način vožnje omogućuje tihu i lokalno bezemisijsku vožnju bez korištenja benzina, što je idealno za odlazak na posao, u trgovinu ili po djecu u školu.
  2. One koji žele sigurnost klasičnog pogona za duža putovanja Kad krenete na vikend izlet ili godišnji odmor, benzinski motor osigurava dodatnu autonomiju bez potrebe za čestim planiranjem punjenja.
  3. Vozače koji žele smanjiti emisije i troškove goriva Redovito punjenje kod kuće ili na poslu omogućuje znatno nižu potrošnju goriva u svakodnevnoj vožnji.
  4. One koji traže jednostavan prijelaz prema održivijoj mobilnosti Plug-in hibrid predstavlja savršenu prijelaznu tehnologiju između klasičnih vozila i potpuno električnih automobila, jer nudi najbolje od oba svijeta.

Powerpass je usluga električne mobilnosti koju nudi Škoda Auto i omogućuje jednostavno punjenje električnih i plug-in hibridnih Škoda vozila na više od 900.000 punionica diljem Europe.

Usluga uključuje korištenje jedne kartice i mobilne aplikacije MyŠkoda, koja omogućuje pretraživanje punionica, upravljanje tarifama, praćenje povijesti punjenja te pokretanje punjenja direktno iz aplikacije.

Ključne značajke Powerpass usluge:

  • Jednostavna uporaba: Jednom karticom i aplikacijom MyŠkoda pristupate širokoj mreži punionica.
  • Fleksibilne tarife: Mogućnost izbora različitih tarifa, uključujući posebne uvjete za brzo punjenje kod partnera poput Ionity.
  • Integracija s vozilom: Powerpass je povezan s vašim vozilom, što omogućuje jednostavno praćenje i upravljanje procesom punjenja.
  • Podrška za sve Škodine električne i plug-in hibridne modele: Usluga je dostupna za sve električne i elektrificirane modele Škoda.