Modeli
Path 2@2x

26.04.2021

Stigao je novi ŠKODA KODIAQ

Novi KODIAQ ima unaprijeđen dizajn i nove tehnologije, uključujući glavna svjetla i novi motor za RS verziju. Pogledajte novi izgled vozila koje je prije četiri godine pokrenulo SUV ofenzivu marke ŠKODA.

 

 

Inovativni model ŠKODA KODIAQ dolazi uz čitav niz poboljšanja popularnog SUV vozila, koje je proizvedeno u više od 600.000  primjeraka u četiri proizvodna pogona na različitim krajevima svijeta pogon Kvasiny u Češkoj te proizvodni pogoni u Rusiji, Indiji i Kini). Nova verzija želi se nadovezati na ovaj uspjeh uz ponudu najsuvremenijih tehnologija, uključujući nove motore ili inovativnu opremu i nadograđene sustave potpore.

 

 

"Model KODIAQ bio je naša prekretnica. Bio je to prvi model naše SUV kampanje i otvorio je potpuno novi, brzo rastući segment vozila. Naši kupci i međunarodni automobilski mediji cijene za marku tipičnu kvalitetu modela KODIAQ, baš kao što to čine i s našim ostalim modelima", rekao je izvršni direktor marke ŠKODA, Thomas Schäfer, o važnoj ulozi modela KODIAQ, dodajući da kupci vole tradicionalne vrijednosti marke: emotivan dizajn, izvrsnu vrijednost za novac, prostran interijer i odlične opcije opreme.

 

 

JOŠ UPEČATLJIVIJI I PREPOZNATLJIVIJI

Novi još emotivniji dizajn postat će glavnom prepoznatljivom značajkom pomlađenog SUV modela KODIAQ. Prednji dio dobio je uspravniju šestostranu rešetku hladnjaka i novi, povišeni poklopac motora. Ostali detalji daju modelu KODIAQ još naglašeniji offroad izgled, posebno novi branici, koji su s obje strane uokvireni panelima u obliku slova L. Ostale primjetne značajke uključuju širi središnji otvor za dovod zraka i detalje izvedene u boji aluminija.

 

 

Glavna su svjetla također nova, užeg i dinamičnijeg izgleda, a u kombinaciji sa svjetlima za maglu daju ovom SUV vozilu novi izgled s "četiri oka". Glavna su svjetla serijski opremljena LED tehnologijom, a opcijski su dostupna i najsuvremenija LED Matrix svjetla.

 

 U kombinaciji s glavnim svjetlima, svjetla za maglu daju ovom SUV vozilu novi izgled s "četiri oka".

 Stražnja su svjetla opremljena LED tehnologijom.

Stražnjem je braniku dodan istaknuti difuzor, dok njegov dizajn odgovara dizajnu prednjeg branika. Uz naglašene rubove ovaj prerađeni branik optički proširuje vozilo i daje mu još dinamičniji izgled koji je poboljšan još dvjema značajkama: prvenstveno novim spojlerom na vrhu petih vrata te redizajniranim svjetlima koja su opremljena LED tehnologijom te su užeg i isklesanijeg oblika. Međutim, svjetla su zadržala oblik slova C.

"Uvođenjem modela  KODIAQ  na tržište prije četiri godine,  napravili smo veliki korak prema našem trenutačnom jeziku dizajna. Zahvaljujući nekoliko suptilnih promjena, naš je SUV sada postao još emotivnijim. Novi prednji dio vozila je oštriji, a dizajn četiri novo postavljena svjetla daje modelu KODIAQ jedinstven karakter. Novi detalji efekta aluminija na prednjem i stražnjem dijelu vozila daju mu još naglašeniji offroad stil. Istovremeno smo uspjeli učiniti stražnji dio vozila još dinamičnijim dodajući mu novi krovni spojler i istaknutija stražnja svjetla", sažima Oliver Stefani, glavni dizajner marke ŠKODA. Za razliku od ostalih verzija, novi KODIAQ RS ima dorađenu šesterostranu rešetku hladnjaka s upadljivim dvostrukim lamelama crne boje visokog sjaja. U usporedbi sa svojim prethodnikom, model KODIAQ RS sada ima istaknut prednji branik dinamičnog izgleda koji je tipičan za ovaj model.

 

 

Oliver Stefani, glavni dizajner marke ŠKODA, predstavlja novi model KODIAQ.

 

JOŠ KOMFORNIJI

Unutrašnjost modela KODIAQ također je uvelike izmijenjena. "Još smo jedanput unaprijedili prostranu i komfornu unutrašnjost modela KODIAQ. Novi kontrastni šavovi i proširene funkcije LED ambijentalnog osvjetljenja nove su vizualne istaknute značajke, dok elegantni detalji skladno naglašavaju cjelokupni izgled našeg velikog SUV vozila. Po prvi put u modelu KODIAQ u ponudi imamo ergonomska sjedala. Njih je po želji moguće električno namještati i ventilirati, a mogu se opremiti i masažnom funkcijom", rekao je Stefani, opisujući novitete.

 

 Unutrašnjost novog modela ŠKODA KODIAQ prošla je brojne promjene.

 Paket opreme Style nudi opciju presvlaka sjedala izrađenih od recikliranih materijala.

Pored novih ukrasnih elemenata, kupci primjerice mogu odabrati nove materijale presvlaka sjedala. Paketi opreme Ambition i Style nude opciju presvlaka sjedala izrađenih od recikliranih materijala. Svaki paket opreme, npr. Ambition, Style, LAURIN&KLEMENT, SPORTLINE i RS, ima vlastite karakteristične značajke. Linija opreme Ambition nudi detalje od brušenog aluminija, oprema Style ima detalje dijamantne strukture, a oprema LAURIN&KLEMENT dolazi uz kromirane komponente na ručicama vrata.

 

 LAURIN&KLEMENT verzija modela ŠKODA KODIAQ.

 ŠKODA KODIAQ SPORTLINE.

 ŠKODA KODIAQ RS.

 

Sve verzije novog modela KODIAQ imaju novo kolo upravljača: serijsko je novo dvokrako kolo upravljača s kristalnim dizajnom elemenata za rukovanje, dok sportske verzije SPORTLINE i RS imaju trokrako kolo upravljača.

 

 

Jedna od najvećih promjena u opcijskoj unutrašnjosti vozila sa 7 sjedala su ergonomska sjedala dostupna za putnike sprijeda. U potpunosti su električno namjestiva, a bazu sjedala moguće je namjestiti manualno. Uz memorijsku pjenu i presvlake od perforirane kože, mogu biti opremljena grijanjem, ventilacijom pa čak i masažnom funkcijom. Ovi lijepi detalji podižu razinu komfora u vozilu na sasvim novu razinu.

 

 Jedna od dostupnih opcija je unutrašnjost sa 7 sjedala.

 

Podrazumijeva se da putnici u vozilu nadohvat ruke imaju prvoklasni infotainment sustav, uključujući zaslon osjetljiv na dodir veličine do 9,2 inča. Druga je opcija 10,15-inčna virtualna instrumentna ploča s četiri stila prikaza, dok verzije SPORTLINE i RS imaju i peti prikaz sportskog dizajna. Nije potrebno dodatno isticati da vozač sam bira koje će se informacije prikazivati na zaslonu.

Infotainment sustavi Bolero, Amundsen i Columbus imaju ugrađenu eSIM karticu te se njihovi korisnici mogu veseliti modernim funkcijama kojima je moguće upravljati putem mobilne aplikacije te Lauri, glasovnoj asistentici koja govori petnaest jezika, a razumije čak i naredbe izgovorene normalnim govorom na češkom, engleskom, njemačkom, francuskom, talijanskom i španjolskom jeziku. Sustav je naravno moguće povezati s mobilnim telefonima putem sustava Apple CarPlay, Android Auto i MirrorLink. Još je jedna opcija za bežično punjenje Phone Box. Čak je i audio sustav Canton dorađen uz dva nova dodatna zvučnika (sad ih je ukupno 12).

 

 Moderni infotainment zaslon

 

Poboljšani sustavi potpore pridonose komfornijoj vožnji i naravno sigurnosti putnika. Automatska regulacija razmaka funkcionira do brzine od 210 km/h, dok funkcija kočenja u nuždi može prepoznati i pješake i bicikliste. Kao dio proaktivne zaštite putnika u vozilu, novi radarski senzori straga mogu čak pripremiti vozilo i njegove putnike za rizik od sudara straga.

PALETA MODERNIH MOTORA

Model ŠKODA KODIAQ sada dolazi uz pet motora: dva dizelska i tri benzinska motora s turbopunjačem. Svi su motori dio nove EVO linije motora čiji je naglasak na niskim emisijama. "EVO motori u modelu KODIAQ kombiniraju vrhunsku izlaznu snagu s povećanom učinkovitošću i smanjenim emisijama CO2 i NOx. Metoda obrade ispušnih plinova 'twin dosing' koja se primjenjuje u dizelskim motorima smanjuje emisiju dušikovih oksida za gotovo 80 posto, dok je potrošnja goriva benzinskih motora, između ostalog, smanjena zahvaljujući tlaku ubrizgavanja do 350 bara. U modelu KODIAQ RS, po prvi puta, upotrebljavamo benzinski motor koji je snažniji, a ipak lakši, zbog čega je naš vrhunski sportski model u ponudi još dinamičniji", objašnjava Johannes Neft, član uprave marke ŠKODA odgovoran za tehnički razvoj.

 

 

Početna verzija motora modela KODIAQ je 1.5 TSI motor s deaktivacijom cilindra i snage 110 kW. To je jedini motor u modelima KODIAQ koji dolazi u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje kotače. Četverocilindarski 2.0 TDI motor ima iste performanse, no serijski je povezan s automatiziranim 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke DSG te nudi mogućnost pogona na prednje kotače ili pogona na sve kotače. Sve ostale verzije novog modela KODIAQ imaju pogon na sve kotače i DSG mjenjač.

Snažniji dizelski motor 2.0 TDI snage je 147 kW, benzinski 2.0 TSI snage je 140 kW, dok je najjači motor u ponudi onaj za verziju RS, 2.0 TSI motor snage 180 kW, što je 4 kW više od njegovog RS prethodnika. K tomu je novi benzinski motor 60 kilograma lakši, a dodatnih je 5,2 kg težine smanjeno novim DSG mjenjačem.