Tehnologija modela Škoda Kodiaq
Snažni i ekonomični motori
Škoda Kodiaq nudi učinkovite dizelske i benzinske 4-cilindrične motore dostupne u nekoliko varijanti snage, uvijek u kombinaciji s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG, prednjim pogonom ili pogonom na sve kotače, koji zadovoljavaju najnovije norme za ispušne plinove. Dostupni su isključivo benzinski motor, djelomično hibridna varijanta, plug-in hibridni benzinski motor i dva isključivo dizelska motora.
Tehnologija modela Škoda Kodiaq
Inteligentan pogon na sve kotače
Uz inteligentni pogon 4×4, SUV vozilo marke Škoda spremno je za sve situacije. Kodiaq briljira u vožnji na neasfaltiranim cestama i šljunku. Sustav pogona na sve kotače s elektronički upravljanom višelamelnom spojkom prilagođava se najmanjoj promjeni pod kotačima modela u milisekundama.
Tehnologija modela Škoda Kodiaq
Adaptivna regulacija voznog postroja Plus (DCC Plus)
Kodiaq nudi opciju adaptivne regulacije voznog postroja Plus (DCC Plus) sljedeće generacije s odabirom modusa vožnje. DCC Plus vozačima omogućuje prilagodbu rukovanja vozilom u skladu s njihovim željama: Normal, Sport ili Comfort - à-la-carte postavke voznog postroja. Nova generacija nudi brže upravljanje amortizerima i širi raspon karakteristika prigušenja, što ćete primijetiti prema poboljšanoj dinamici vožnje i komforu.
Tehnologija modela Škoda Kodiaq
Progresivni upravljač
Progresivni upravljač kombinira dinamično upravljanje vozilom - kako vozači ne bi morali stalno pomicati ruke po kolu upravljača - s jednostavnim manevriranjem (u gradskom prometu ili pri parkiranju) pod većim kutem okretanja kola upravljača.
Tehnologija modela Škoda Kodiaq
Automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG
Automatska promjena stupnjeva prijenosa osnova je jednostavnog upravljanja. 7-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG dolazi sa svim motorima osim s plug-in hibridnim pogonskim sklopom koji je opremljen 6-stupanjskim automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG. Ključna je prednost sposobnost glatke i munjevite promjene brzina pri istovremeno niskoj potrošnji goriva.
Ova stranica je dodatni dio stranice koja se otvara. Kliknite na gumb/polje kako biste dospjeli na tu stranicu.
Natrag na otvorenu stranicu