Povijest marke Škoda
1907. - 1915.
Proizvodnja automobila brzo raste. Mala tvornica postaje dioničkim društvom 1907. godine. Zahvaljujući poslovnim vezama, vozila iz Mlade Boleslav, između ostaloga, odlaze čak i na Novi Zeland, u Rusiju, Englesku i Japan.
1907.
Osnovano je Laurin & Klement dioničko društvo. Na tržište izlazi L&K tip F s četiri cilindra. Ponuda društva sada obuhvaća devet modela, od malog 2-cil. osobnog vozila i 4-cil. trkaćeg vozila do transportnih vozila i omnibusa. FF-tip motora konstruiran od dva pogonska sklopa 4-cil. F-modela jedan je od prvih proizvedenih motora s 8-cil.
1908.
L&K tip F trkaća verzija naveliko pobjeđuje u svim svojim kategorijama u Semmeringu. Na tržište dolazi prvi mali 4-cil. tip G.
1911.
Tip S - jednostavan, pouzdan velikoserijski automobil prodavan je u bezbrojnim verzijama karoserije i motora sve do 1925. godine.
1912.
L&K preuzima automobilski pogon RAF (Reichenberger Automobil Fabrik) u Liberecu. Nakon stjecanja koncesije, L&K počinje proizvoditi Knight motore s cjevastim ventilima za luksuzne modele.