Modeli

Povijest marke Škoda

1926. - 1935.

Nakon spajanja poduzeća, tvornica je proširena i opremljena modernom linijom proizvodnje. Godine 1930. tvornica se bori sa svjetskom gospodarskom krizom i uvodi u proizvodnju vozilo s potpuno novim konceptom - Škoda 418 Popular postaje osnova za pojedinačne proizvodne linije.

1926.

Proizvođač automobila iz Mlade Boleslav predstavljen je pod novim nazivom 'Škoda' na međunarodnom sajmu automobila u Pragu. Jedno od prvih vozila koje je nosilo taj naziv je Roadster tip 150.

1928.

Škoda provodi revolucionarnu protočnu proizvodnju koja omogućuje izradu 85 vozila dnevno.

1930.

Proizvodnja vozila marke Škoda koncentrirana je u neovisnoj tvrtki 'ASAP' (Akciová společnost pro automobilový průmysl - 'Dioničarsko društvo za automobilsku industriju'), podružnici u vlasništvu Škoda Works Pilsen.

1931.

Model Škoda 633 postaje najuspješniji šestocilindraš tog razdoblja.

1933.

Razvoj okvira sa središnjom cijevi za 420 Standard označava prekretnicu u konstrukciji šasije, postavljajući temelje za manju težinu i, kao rezultat, veću učinkovitost goriva budućih modela.

1934.

S modelima Popular, Rapid i Superb Škoda predstavlja novu uspješnu generaciju vozila s modernim okvirom sa središnjom cijevi i OHV motorom. Popular se razvija i postaje češkim narodnim automobilom, obarajući rekord od 5000 automobila proizvedenih u jednoj seriji modela.