Modeli

Povijest marke Škoda

1936. - 1945.

Godine 1936. automobilska tvrtka je na prvom mjestu među domaćim proizvođačima automobila, a pozitivne reakcije stižu i iz drugih zemalja. Dolaskom Drugog svjetskog rata i okupacije proizvodnja se usmjerava na potrebe Njemačke. Tvornica je bombardirana pred kraj rata.

1936.

Škoda zauzima drugo mjesto na reliju Monte Carlo s modelom Popular Sport, kasnije poznatim kao Monte Carlo. Popular nastavlja osvajati relije u Africi, na Balkanu i Urugvaju. Ponuda modela proširena je modelom srednje veličine Škoda Favorit.

1939.

Na tržište izlazi Škoda Popular 995. Ova "Škoda za narod" ("Škoda pro lid" na češkom) nosi nadimak "Liduška", žensko ime koje odražava riječ "lidový" ("narodni"). Civilna proizvodnja zaostaje izbijanjem Drugog svjetskog rata. Cijelu grupu sada kontrolira Reichswerke Hermann Göring AG.

1940.

Automobilska se industrija prebacuje na ratnu proizvodnju. Uz komponente naoružanja, uglavnom razne vrste dostavnih kolica, vozila s pogonom na sve kotače i RSO teške traktore.

1945.

Prva modernizirana Škoda Popular vozila napuštaju znatno oštećenu tvornicu u Mladoj Boleslavi. Državno gospodarstvo kontrolira socijalistički režim - u proljeće 1945. dolazi do nacionalizacije velikih poduzeća, uključujući tvornice Škoda u Pilsenu i ASAP u Mladoj Boleslavi.