Povijest marke Škoda
1986. - 1995.
Godine 1987., u proizvodnju ide dugo očekivani i potpuno novi model, Škoda Favorit. U ožujku 1991. Poduzeće započinje partnerstvo s društvom Volkswagen. Čak je i naziv društva novi - Škoda, dioničko automobilsko društvo.
1987.
Kreće proizvodnja serije modela Favorit. Prijelaz na moderni koncept motora na prednjoj osovini, pogon na prednje kotače i kompaktnu karoseriju s velikim petim vratima odvija se u rekordnom vremenu. Elegantnu je karoseriju dizajnirao talijanski dizajner Nuccio Bertone.
1988.
Škoda Favorit izlazi na tržište i bilježi neviđen uspjeh u prodaji, kako u Čehoslovačkoj tako i u inozemstvu.
1990.
Nakon promjene političkog režima 1989. godine, tvrtka traži jakog stranog partnera za prijenos Škode na temelju tržišnih ekonomskih uvjeta u međunarodno konkurentnu tvrtku. U prosincu 1990., Češka Republika odabire Volkswagen.
1991.
Škoda, automobilová a. s. započinje s radom i pridružuje se markama VW, Audi i Seat, kao četvrta marka Volkswagen koncerna.
1992.
U tijeku je proces poboljšanja kvalitete proizvodnje, a sva Škoda vozila dobivaju monopoint sustave ubrizgavanja goriva i kontrolirane katalizatore.
1994.
Model Škoda Favorit, nakon milijun proizvedenih vozila zamjenjuje model Felicia, prvo zajednički razvijeno vozilo od spajanja s društvom VW. Do 2001. godine poduzeće je proizvelo više od 1,4 milijuna primjeraka modela Felicia.
1995.
U Mladoj Boleslavi položen je kamen temeljac za proizvodni pogon za budući novi model srednje klase Octavia.