Povijest marke Škoda
1956. - 1965.
Model Škoda Felicia obilježio je 1950-te, a potražnja za ovim modelom bila je veća od proizvodnih kapaciteta. Početkom 1960-ih, tvornica je podvrgnuta temeljitoj modernizaciji, a 1964. godine s proizvodne linije silazi potpuno novi model Škoda 1000 MB.
1959.
Škoda modernizira serije modela 440, 445 i 450. Modeli dobivaju nove nazive - Octavia, Octavia Super i Felicia.
1964.
Upotrebom češkog patenta iz 1922., Škoda izrađuje liniju za tlačno lijevanje aluminija za svoj najnoviji model. To znači da je poduzeće tada imalo na raspolaganju najmoderniju ljevaonicu u Europi. Vozni postroj modela Škoda 1000 prvi je serijski proizvedeni motor koji upotrebljava aluminijsko tlačno lijevanje. Uz brojne modernizacije, motor se proizvodio gotovo 40 godina. Na tržište izlazi jedno od najboljih vozila s motorom 1,0 l toga doba, Škoda 1000 MB s motorom na stražnjoj osovini. Nasljednik modela Popular, ovaj model nudi idealan omjer cijene, uporabne vrijednosti i tekućih troškova.
1965.
Škoda off-road vozila kao što su Trekka i Skopak proizvode se na Novom Zelandu, u Pakistanu i u Turskoj. Dijelovi se također isporučuju iz Mlade Boleslav, a montažu obavlja uvoznik na licu mjesta uz pomoć Škoda tehničara.