Povijest marke Škoda
1916. - 1925.
Prvi svjetski rat snažno pogađa proizvodnju automobila. Proizvodnja osobnih vozila gotovo je zaustavljena, a umjesto njih se proizvode vojna vozila. Godine 1924. tvornica je djelomično uništena u velikom požaru, što je dovelo do spajanja tvrtke s inženjerskim divom iz Plzeňa, Škoda.
1918.
Nakon Prvog svjetskog rata automobili se smatraju nepotrebnim luksuzom. Najuspješniji proizvod L&K je motorni plug Excelsior.
1919.
Poslijeratna proizvodnja temelji se na dvije serije modela osobnih vozila s oznakama "M" i "S", koji se izravno nadovezuju na predratnu proizvodnju.
1922.
Razvoj kompaktnog vozila tip 1000.
1924.
L&K počinje proizvoditi zrakoplovne motore za češku vladu.
1925.
Kako bi učvrstili svoju poziciju na tržištu, Laurin & Klement spajaju se s poduzećem Škoda Works u Plsenu koje je osnovao inženjer Emil Škoda. Vozila Laurin & Klement sada imaju logotip s krilatom strelicom.